رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460884

سردار سلامی: سپاه نخواهد گذاشت مردم ذره‌ای در سختی قرار بگیرند/به اراده دشمن تن نمیدهیم

ساعت 24-فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اراده ملت ایران بزرگ‌تر از اراده دشمنان است، گفت: ‌سپاه نخواهد گذاشت که مردم ما ذره‌ای در سختی قرار بگیرند، با امید به خدا دل سختی‌ها را می‌شکافیم.

سلامی
سردار سردار سرلشکر حسین سلامی صبح امروز مراسم افتتاح متمرکز 2860 واحد مسکونی و احداثی و همچنین تعمیر و بازسازی 38 مدرسه در کشور اظهارداشت: از خداوند شاکریم که امروز توفیق حضور در این روستای زیبا را به ما و ادامه خدمت داد. از روحانیون مسئولان و مردم آق‌قلا نیز قدردانی می‌کنم.

اهم اظهارات سردار سلامی به شرح زیر است:

* حقیقت مطلب این است امروز شاهد به ثمر نشستن شکوفه‌های امید در جامعه هستیم و افتتاح بناهای بازسازی شده در این روز نمادی درخشان از عزم، همت و اراده و نیت خالص و واقعی مردم است که امید و لبخند بر لب مردمان کم‌برخوردار نشانده است.

* واقعیت‌های تلخ سیل ابتدای امسال با مجاهدت ملت ایران و تحت فرمان دستور و فرماندهی رهبر معظم انقلاب که ظاهری مصیبت‌بار و دردناک داشت با این عزم و اراده به نعمتی بزرگ تبدیل شد.

* ملت ایران نشان دادند بزرگ‌تر از تحریم و دشمنان‌مان هستند. اراده ملت ایران بزرگتر از اراده دشمنان است. مردم ما بزرگتر از سیل هستند و بر آن غلبه کردند مردم ما آموختند در جنگ باید زیباتر زندگی کنند.

* ما امروز در نبرد اقتصادی با دشمنان هستیم، قرآن ما را به اخوت و برادری دعوت کرده است. ما یک امت و برادر هم هستیم. سیل تجسم دل‌انگیزی از وحدت، همدلی و برادری بود. فراتر از خط‌کشی‌های مذهبی بود. همه مسلمان و پیرو قرآن هستیم.

* سپاه از درون مردم جوشیده است، برادران سپاهی فرزندان این مردم هستند. سپاه از مردم، با مردم و برای مردم در سختی‌ها و مشکلات است.

* سپاه بی‌هیچ منتی به مردم خدمت می‌کند، سینه پاسداران سپر بلای این ملت بوده و سپاه قلعه‌های مستحکم برای حفاظت از مردم هستند.

* هر آنچه در اختیار سپاه است به مردم تعلق دارد. این‌گونه نیست که فقط سپاه از مردم محافظت کند بلکه امروز مردم هم از سپاه در برابر دشمنان محافظت می‌کنند.

* هر چه به این مردم خدمت کنیم بازهم کم است، ما از رهبرمان فرمان و دستور داریم که با همه وجود و شبانه‌روزی برای اعتلای این کشور و زدودن غبار محرومیت و فقر از سیمای شریف این مردم عزیز تلاش کنیم.

* هرچند ابتدای سیل دردناک، سخت و غم انگیز بود اما باطنی پر از رحمت داشت. ما همان زمان به مردم قول دادیم که آنان را تنها نمی‌گذاریم و تا آخر کنارشان می‌ایستیم. امروز هم آمدیم تا تجدید عهد کنیم و صادقانه و خالصانه بگوییم با همه امکان و توان در کنار مردمانمان هستیم.

* سپاه نخواهد گذاشت که مردم ما ذره‌ای در سختی قرار بگیرند ما با امید به خدا دل سختی‌ها را می‌شکافیم.

* هرچند سیل خانه‌های این مردم را فراگرفته بود اما ما چیزی جز نجابت، صبر، شکیبایی، ظرفیت و تحمل از این مردم ندیدیم. در آن روزهای سخت این روحیه آنان به ما آرامش می‌داد.

* امروز شاهد برطرف شدن مشکلات هستیم تا شرایط را بهتر از قبل کنیم. ما برای حل مشکلات مردم از پای نخواهیم نشست چون این رسم و مرام ماست.

* ما از رهبر عزیزمان آموخته‌ایم باید این‌گونه باشیم و این راه همچنان ادامه دارد. این کشور در این شرایط به خوبی در حال ساخته شدن است و ما در حال پیشرفت هستیم.

* فشار دشمنان را سبب قدرتمندتر شدن انقلاب اسلامی است، فشار دشمن جز قوی‌تر شدن، بالابردن روحیه و انگیزه ملت برای ساختن ایران، پیشرفت بیشتر، امن‌تر، مستقل و خودکفاشدن هیچ تاثیر دیگری نداشته است.

* ما ملتی هستیم که هرگز و در هیچ شرایطی به اراده دشمن تن نمی‌دهیم چون متحد، صاحب اراده، قدرتمند و دارای رهبری بزرگ هستیم. اسلام به ما قدرت، عزت، اقتدار، درخشش، امنیت، پیشرفت و آزادی داده است. ما همیشه زیر بیرق اسلام خواهیم ماند و این راه را ادامه می‌دهیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها