رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 460965

فیسبوک حساب نتانیاهو را تعلیق کرد

ساعت 24-فیسبوک حساب شخصی بنیامین نتانیاهو را به دلیل انتشار پست‌های نژادپرستانه به مدت ۲۴ ساعت تعلیق کرد.

style="text-align:justify">رسانه های عبری اعلام کردند مدیریت سایت فیسبوک، به دلیل انتشار پستی با این عنوان که « عرب ها می‌خواهند همه ما اعم از زن، مرد و کودک را از بین ببرند» به مدت 24 ساعت تعلیق کرد.

نتانیاهو در پیامی تحریک آمیز خطاب به شهروندان عرب رژیم صهیونیستی به ویژه ایمن عوده، نماینده عرب کنست نوشت: باید از تشکیل دولت چپگرای خطرناک به دست لَاپید، گانتس و لیبرمن طی هفته آینده جلوگیری کنیم. حکومت چپگرای سکولارِ ضعیفی که بر عرب هایی تمرکز دارند که می خواهند همه ما اعم از زن، مرد و کودکانمان را از بین ببرند.

در پی انتشار این پیام ایمن عوده، رهبر ائتلاف مشترک عربی، به نماینده شرکت فیسبوک مراجعه کرد و خواستار حذف این پیام های تحریک آمیز و مجازات نتانیاهو شد و شرکت مذکور نیز اعلام کرد امکان ارسال پیام توسط حساب نتانیاهو به دلیل تخلف از قوانین سایت فیسبوک برداشته شده و حساب وی تعلیق شده است.

در همین راستا تیم تبلیغات انتخاباتی نتانیاهو اعلام کردند نتانیاهو از ارسال پیامی که انتقادات وسیعی را در پی داشته، آگاهی نداشته است و این پیام توسط یکی از کارمندان تیم تبلیغاتی و بدون آگاهی نتانیاهو منتشر شده است و بلافاصله پس از آگاهی نتانیاهو از انتشار این پیام، بلافاصله حذف شده است.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها