رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461585

نجات معجزه‌آسای دختر ۶ ساله از میان شعله‌های آتش

ساعت 24-معاون منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشانان کودک ۶ ساله‌ای را که در آتش سوزی واحد مسکونی در بزرگراه نواب، گرفتار شده بود، نجات دادند.

ساعت ۹:۴۸ صبح امروز سه‌شنبه کودک ۶ ساله‌ای که در آتش‌سوزی واحد مسکونی در بزرگراه نواب، خیابان مرتضوی، کوچه سلحشوری گرفتار شده بود، نجات یافت.

علی جبارزاده معاون منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی گفت: هنگام رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود و آتش زیادی از طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه دو واحدی خارج می‌شد و شعله‌های آتش در حال سرایت به واحد مجاور و راه پله بود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی و قطع برق و بستن شیر اصلی گاز این ساختمان پس از باز کردن درب واحد مسکونی پس از جستجو در این منزل ۶۰ متری کودک ۶ ساله‌ای را یافته و بلافاصله به بیرون منتقل کردند و به سرعت تحویل عوامل اورژانس دادند.

معاون منطقه ۵ تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت با بکارگیری یک رشته لوله آبدهی به مقابله با این آتش سوزی پرداختند و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری کردند.

وی افزود: پس از مهار آتش، نیروهای عملیات با فن فشار مثبت قوی (دمنده هوا)، دودهای جمع شده در داخل این واحد مسکونی را تخلیه کرده و در پایان پس از ارائه دستورات ایمنی به مدیر ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.
علت این آتش سوزی توسط کارشناسان منطقه در دست بررسی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها