رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461923

شاکیِ کوین اسپیسی به شکل ناگهانی درگذشت

ساعت 24- در حالی که دو پرونده شکایت از کوین اسپیسی برای آزار جنسی طی ماه‌های اخیر مختومه اعلام شد، رسانه‌های آمریکایی خبر دادند یکی از شاکیان این بازیگر مشهور که یک ماساژور درمانگر بود، به شکل ناگهانی از دنیا رفته است.

style="text-align:justify"> در حالی که دو پرونده شکایت از کوین اسپیسی برای آزار جنسی طی ماه‌های اخیر مختومه اعلام شد، رسانه‌های آمریکایی خبر دادند یکی از شاکیان این بازیگر مشهور که یک ماساژور درمانگر بود، به شکل ناگهانی از دنیا رفته است.

هویت این شاکی به درخواست خودش هیچوقت فاش نشد و به همین دلیل نام مستعار «جان دو» (به معنای ناشناس) برای او به کار می‌رفت. این مرد که سپتامبر سال گذشته از اسپیسی شکایت کرد، ادعا می‌کرد دو سال قبل از آن در جریان یک جلسه ماساژ در خانه‌ای در مالیبو مورد آزار جنسی بازیگر برنده اسکار قرار گرفته بود.

در ماه می امسال یک قاضی فدرال در ایالت کالیفرنیا پرونده را به جریان انداخت، هرچند که اسپیسی و وکلایش به مخفی نگه داشتن هویت شاکی معترض بودند.

حالا در حالی که فقط یک ماه از توافق طرفین دعوی حقوقی برای رسیدگی به آن می‌گذرد و پیش‌بینی می‌شد محاکمه‌ای به مدت هفت تا یازده روز برگزار شود، وکیل شاکی به اسپیسی خبر داد که این مرد ناشناس «اخیرا درگذشت.»

این یکی از مهم‌ترین پرونده‌های آزار جنسی کوین اسپیسی بود. او متهم به آزار جنسی چندین نفر شده، اما وکلای این شاکی ناشناس دو ماساژور دیگر را هم به دادگاه معرفی کرده بودند که ادعای مشابهی داشتند و نگرانی خود از فاش شدن هویت‌شان به وسیله رسانه‌ها را اعلام کرده بودند.

با مرگ این شاکی، وارثان او می‌توانند شکایت از کوین اسپیسی را دنبال کنند، اما احتمال دارد هویت او به دستور یک قاضی دیگر فاش شود. از سوی دیگر مرگ او عملا مهم‌ترین شاهد پرونده را حذف کرده و شاید دیگر امکان اثبات ادعای حمله و آزار جنسی وجود نداشته باشد.

وکیل این شاکی در بیانیه‌ای که در اختیار هالیوود ریپورتر گذاشته با تایید مرگ موکلش نوشته این اتفاق چنان خانواده‌اش را دچار بهت کرده که هنوز نتوانسته‌اند مراسم خاکسپاری و ترحیم را برگزار کنند.

آی سینما

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها