رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 464806

این مردان در تهران زنان و شوهران خائن را دنبال می کردند ! / سایه هایی که استخدام شدند شما را تعقیب کنند

ساعت 24- متن یک آگهی در سایت دیوار توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد.«محافظ شخصی و امور ملکی و مراقبتی و کشف خیانت»؛ این متن یکی از آگهی های عجیب دیوار است که به خاطر عکس متفاوت و جالبش، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی هم قرار گرفته و به یکی از پست‌های پربازدید چند روز اخیر تبدیل شده است.

خبر
در عکس این آگهی، مردی با شکم بزرگ دیده می‌شود که با محافظ شخصی بودن، همخوانی ندارد و کاربران درباره‌اش به شوخی نوشته‌اند: «لعنتی با اون شکمت می‌خوای محافظ شخصی بشی؟ (شکلک خنده)».

در توضیح این آگهی در دیوار نوشته بود: «لطفا ابتدا درخواست خود را مطرح کنید، ما با شما تماس می‌گیریم» که درخواست کشف خیانت را برای‌شان ارسال کردیم، ولی تماسی گرفته نشد. بیش از ۲۰ بار هم با شماره صاحب آگهی تماس گرفتیم که بالاخره به یکی از تماس‌های آخر پاسخ داد. در ادامه، گفت‌و‌گوی ما را به عنوان یک مشتری با صاحب این آگهی خواهید خواند.

برای اثبات خیانت همسرم تماس گرفتم. او آدم خیلی زرنگی است. واقعا توانایی کشف خیانت را دارید؟

در خدمت‌تان هستیم و اصلا یکی از کارهای ما همین کشف خیانت است. البته اگر واقعیت داشته باشد و همسر شما واقعا خیانتکار باشد، آن را کشف خواهیم کرد چون مواردی هم هست که افراد تصور اشتباهی درباره همسرشان دارند که طبیعتا ما هم به نتیجه‌ای نمی‌رسیم.

کارشناسان‌تان در این حوزه مرد هستند یا زن؟

همه کارشناس‌های ما مرد هستند چون این کار نیاز به یک سری توانمندی‌هایی دارد که مردها بهتر از عهده‌اش برمی‌آیند.

از زمان شروع به این کار، چند تماس در حوزه خیانت داشته‌اید؟

بیش از ۵ هزار نفر در این باره با ما تماس گرفته‌اند که در همین چند وقت اخیر، ۱۰۰ فقره تشکیل پرونده در این باره داشته‌ایم. یعنی ۱۰۰ نفر هزینه انجام این تحقیقات را پرداخت کردند و ما هم وظیفه‌مان را انجام دادیم.

و خیانت چند نفر ثابت شد؟

اگر درست یادم باشد، ۴۰ مورد را با مستندات کافی اثبات کردیم و بقیه‌شان ثابت نشد که به نظر ما، اصلا خیانتی در کار نبود.

شیوه جمع‌آوری مستندات‌تان چگونه است؟ آیا وارد خانه فرد هم می‌شوید یا شنود و ... ؟

ما ۱۵ روز کاری برای فرد مد نظر شما، مراقب تمام وقت می‌گذاریم. شش نفر هستند که ۲۴ ساعته در سه شیفت و در هر شیفت دو نفر، همسر شما را با موتور یا خودرو تعقیب خواهند کرد. یکی از این دو نفر، عکاس است که مستندات را با دقت و ملاحظه بالا، ثبت می‌کند.

هزینه این کار چقدر می شود؟

همان طور که گفتم، زمانی که برای کشف یا تایید نشدن خیانت هر فرد در نظر گرفته‌ایم، ۱۵ روز است. یعنی ۱۵ روز برای فرد مراقب ۲۴ ساعته می‌گذاریم که هزینه‌اش پنج میلیون تومان می‌شود.

به عنوان آخرین سوال، چون برای من مهم است که همسرم متوجه ماجرا نشود، آیا امکان لو رفتن افراد تعقیب‌کننده وجود دارد؟

کارشناس‌های ما در این زمینه آموزش دیده هستند. به طور مثال، به رانندگی با انواع خودرو مسلط و به مسائل امنیتی شخصی، کشف خیانت و بیوگرافی افراد و مزاحمان آشنا و اصول استتار در زمان تعقیب و ... را بلد هستند و خیال‌تان از این بابت راحت باشد.

رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها