رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 464845

گوچی:از آقای کیروش بپرسید که چرا به من بازی نداد

ساعت24-«از آقای کی‌روش بپرسید که چرا به من بازی نداد. خود شما تمرینات تیم ملی در آن مقطع و بازی دوستانه مقابل ترکیه را دیدید. آماده آماده بودم و خیلی هم انگیزه داشتم. مطمئنم می‌توانستم به تیم ملی کمک کنم.»

ماجراهای رضا قوچان‌نژاد با کارلوس کی‌روش هنوز ادامه دارد. او درباره بازگشتش به تیم ملی با هدایت ویلموتس بلژیکی به روزنامه همشهری گفت: «من با آقای ویلموتس صحبت کردم. آقای ویلموتس گفتند درهای تیم ملی همیشه به روی تو باز است. من هم از ایشان تشکر کردم. خیلی حرف‌های قشنگی بود که به من زدند ولی من الان ترجیح می‌دهم به فکر باشگاهم باشم.»

گوچی درباره رخدادهای قبل از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و علت بازی‌ نکردنش در این رقابت‌ها هم گفت: «من همیشه پرانگیزه تمرین می‌کنم. همیشه سعی می‌کنم صد درصد آن چه را در ذهنم است، با تلاش زیاد در زمین انجام دهم. همیشه این طوری بوده‌ام و همیشه این‌ طوری خواهم بود. این مسئله برای من یک چیز عادی است. بازیکنانی که با صد درصد نیروی خود تمرین یا بازی نمی‌کنند، در واقع کارشان را جدی نمی‌گیرند. شما باید این سؤال را از آقای کی‌روش بپرسید که چرا به من بازی نداد. خود شما تمرینات تیم ملی در آن مقطع و بازی دوستانه مقابل ترکیه را دیدید. آماده آماده بودم و خیلی هم انگیزه داشتم. مطمئنم می‌توانستم به تیم ملی کمک کنم.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها