رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465276

هشدار کارشناس فوتبال ایران درباره ویلموتس

ساعت 24- کارشناس فوتبال ایران اعتقاد دارد همچنان زود است درباره عملکرد مارک ویلموتس در تیم ملی ایران قضاوت کنیم.

style="text-align:justify">تیم ملی ایران از زمانی که مارک ویلموتس هدایتش را برعهده گرفته، بازی های هجومی تری را به نمایش می گذارد و برد با اختلاف گل بالا نیز به این مساله صحه گذاشت. از این رو بسیاری از اهالی فوتبال اعتقاد دارند این نوع فوتبال هجومی جذاب تر است و به همین خاطر به مقایسه عملکرد ویلموتس و کی روش می پردازند. در چنین شرایطی اما ابراهیم قاسمپور مربی سابق تیم های ملی و کارشناس فوتبال اعتقاد دارد برای تمجید از مارک ویلموتس باید زمان بیشتری بگذرد، چون او هنوز مقابل رقیب سرسختی قرار نگرفته است.

قاسمپور گفت:

«من شنیدم که می گویند نوع بازی تیم ملی از زمان ویلموتس تهاجمی شده، اما در این رابطه نمی توانیم قضاوت کنیم. برابر تیم هایی مثل هنگ کنگ یا کامبوج که قطعا ضعیف تر از ایران هستند و توانایی حمله نداشته باشند، طبیعی است که ملی پوشان ما می توانند راحت تر برنامه های تاکتیکی کادرفنی را در زمین پیاده کنند و زیرفشار قرار نمی گیرند. وقتی در آینده برابر تیم های قوی تری قرار بگیریم و در بازی های رسمی نیاز به امتیاز داشته باشیم، باید ببینیم ویلموتس بازهم بازی هجومی را انتخاب می کند یا مثل کی‌روش نتیجه گراست.»

ابراهیم قاسمپور در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد:

«برخی هم بازی دوستانه با کره جنوبی را ملاک قرار می دهند، اما باید بگویم آن موقع ویلموتس تازه به تیم ملی اضافه شده بود و هرچه جلوتر برویم، شاید طرز فکر او تغییر کند، در ضمن اگر هم در آن مسابقه هجومی بازی کردیم، ملاک نیست که حتما در بازی رسمی هم جلوی کره همان شکل بازی را ارایه دهیم. در بازی تدارکاتی شما چیزی را از دست نمی دهی و دنبال این هستی که ضعف ها و توانایی های تیمت را بشناسی، اما در بازی رسمی بازیکنان با دلهره و دست به عصا حرکت می کنند.»

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال با اشاره به رویارویی با عراق در مقدماتی جام جهانی افزود:

«به نظرم قرارگرفتن برابر عراق که همگروهی ما در دور اول مقدماتی جام جهانی است، می تواند محک خوبی برای ویلموتس و تیمش باشد. ما همیشه جلوی تیم های فیزیکی مثل عراق مشکل داشتیم و باید ببینیم که ویلموتس چه برنامه ای جلوی این دست تیمها خواهد داشت.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها