رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465692

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: چشم طمع دشمن را کور کردیم

ساعت24-امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: هیبت و قدرت نظام اسلامی همه محاسبات دشمنان را به هم ریخته و چشم طمع آنان را کور کرده است.

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از سایت‌های راداری و موشکی جنوب کشور در گروه پدافند هوایی شیراز حضور یافت.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد در بازدید از چند سایت این گروه پدافندی ضمن ابراز رضایت از وضعیت نیروی انسانی، آمادگی تجهیزات و انجام توصیه‌های لازم با حضور در جمع کارکنان گفت: هیبت و قدرت نظام اسلامی همه محاسبات دشمنان را به هم ریخته و چشم طمع آنان را کور کرده و خیال هر گونه تجاوز به مرزهای ما را از ذهن آن‌ها محو کرده، که همه اینها به خاطر حفظ توانمندی و دستیابی به قدرتی است که شما فرزندان این ملت فراهم ساخته اید.

انتقال مصدومین اربعین حسینی توسط هواپیمای c130 به تهران

همچنین امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره برنامه‌های گسترده این نیرو برای مشارکت فعال در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، اظهار کرد: بر اساس ماموریت ذاتی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و طبق هماهنگی های صورت گرفته، هواپیمای C130 نیروی هوایی ارتش با 50 تخت بیمارستانی سیار، از تهران جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) عازم فرودگاه ایلام و مرز زمینی مهران شد.

نصیرزاده در ادامه افزود: تیم امدادی اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش متشکل از 8 نفر از متخصصین این نیرو به همراه نفراتی از اورژانس تهران با تجهیزات و امکانات کامل پزشکی برای درمان و انتقال به موقع بیماران به منطقه اعزام شدند.

تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان‌های امام راحل

همزمان با 24 مهر، سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش، کارکنان این سازمان با حضور در مرقد مطهر آن رهبر فقید، ضمن ادای احترام، با آرمان‌های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

در این مراسم حجت الاسلام عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، به همراه کارکنان ستاد و نیروهای چهارگانه ارتش حضور یافتند.

همچنین پیش از آغاز مراسم، امیر دریادار سیاری به همراه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در قطعه شهدا، نسبت به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم، شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای رسانه ادای احترام کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این امدادرسانی 44 نفر مصدوم از فرودگاه ایلام به تهران انتقال داده شد که 15 نفر از این بیماران برای بهره مندی از امکانات درمانی بیشتر، توسط همکاران اورژانس تهران به بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش و تعدادی از مصدومین نیز به سایر بیمارستان‌ها منتقل شدند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان تصریح کرد: نیروی هوایی با تمام توان و امکانات خود آماده خدمت رسانی بیشتر به زوار کربلا طی روزهای آتی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها