رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 468522

هشدار درباره قرائت‌های جناحی و شخصی از بیانیه گام دوم انقلاب

ساعت 24-معاون پژوهش موسسه امام خمینی(ره) گفت: متاسفانه همانگونه که در دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب شاهد بوده ایم، این بیانیه نیز ممکن است دستخوش نگاه‌های شخصی توسط برخی جریانات خاص شود، باید تلاش شود از وقوع این اتفاق جلوگیری شود.

خبر
حجت الاسلام والمسلمین ناصر سقای بی‌ریا در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در مصلی قدس شهر قم برگزار شد، عنوان کرد: این همایش به امر آیت الله مصباح یزدی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در این شهر انقلابی برگزار شده است.

وی افزود: گام اول انقلاب از مساجد و حسینیه‌ها و هیئات مذهبی آغاز شد و تجلی همدلی و همراهی برای یک حرکت سرنوشت ساز در راهپیمایی روز عید فطر سال ۵۷ و در محل مصلای فعلی تهران رقم خورد، حرکتی که قبل از آنکه طومار رژیم پهلوی را تاسوعا و عاشورای سال ۵۷ به هم بپیچد، تکلیف جریان‌های چپ گرا و راست گرا را مشخص کرده و آن‌ها را به حاشیه راند.

معاون پژوهش موسسه امام خمینی(ره) گفت: امروز و درعصر شهادت امام حسن عسکری(ع) و در شب عید ولایت حضرت ولیعصر(عج) برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب وارد میدان شده ایم، در این تبیین باید راه بر هر گونه قرائت شخصی بسته شود و این بیانیه لازم است سند بالادستی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سقای بی ریا اظهار کرد: متاسفانه همانگونه که در دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب شاهد بوده ایم، این بیانیه نیز ممکن است دستخوش نگاه‌های شخصی توسط برخی جریانات خاص شود، باید تلاش شود از وقوع این اتفاق جلوگیری شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها