رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 468535

تلاش اصلاح‌طلبان در راستای استیضاح وزرا برای شانه خالی کردن از مسئولیت حمایت از روحانی

ساعت 24-نماینده مجلس گفت: تعدادی از اصلاح طلبان در مجلس به دنبال این هستند که با کلید زدن استیضاح بعضی وزرا از زیر بار مسئولیت حمایت‌شان از دولت شانه خالی کنند و در حالی که با دولت یکی هستند خود را در ظاهر منتقد دولت نشان دهند.

خبر
حسینعلی‌ حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به کارنامه ضعیف دولت و حمایت‌هایی که اصلاح طلبان از دولت داشتند تعدادی از اصلاح طلبان مجلس به خاطر اینکه از زیر بار مسئولیت حمایت‌شان از دولت شانه خالی کنند به دنبال استیضاح وزرا هستند تا اینگونه به مردم القا کنند که منتقد هستند و از دولت مطالبه‌گری می‌کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: این افراد اینگونه می‌خواهند عنوان کنند که آنها هم به عملکرد ناموفق دولت منتقدند و این در حالی است که این افراد تا به الان با دولت یکی بوده و یکی هستند اما در ظاهر می‌خواهند بگویند اگر دولت ناموفق بوده ارتباطی به ما ندارد.

حاجی‌دلیگانی افزود: نکته دیگر که وجود دارد این است که در ارتباط با ایجاد وزارت بازرگانی اصلاح طلبان به نوعی به دنبال این هستند که تا با منفک کردن بخش بازرگانی از وزارت صنعت و ایجاد تغییرات در این راستا وزیر صنعت را نیز تغییر دهند.

وی در پایان با بیان اینکه انتقاداتی به وزیر صنعت وارد است، گفت: اینکه تغییر وزیر صنعت توسط اصلاح طلبان به چه دلیلی است، مشخص نیست و من نمی‌توانم بگویم که حتما به خاطر عملکرد وزیر صنعت بوده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها