رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 468621

رباط صلیبی؛ موضوع دردسرساز همیشگی برای استقلالی ها

ساعت24 - استقلال در طول سال‌های اخیر به مرکز بازیکنانی با مصدومیت رباط صلیبی تبدیل شده است.

style="text-align:justify">تیم فوتبال استقلال تهران در هفته های اخیر از لحاظ ارائه نمایش تماشاگرپسند و کسب نتایج عالی عملکرد فوق العاده ای داشته به شکلی که در طول پنج هفته از رتبه چهاردهم به جایگاه سوم جدول لیگ رسیده و در صورت تداوم پیروزی هایش می تواند به مدعی جدی فتح جام نوزدهم تبدیل شود‌.

با این وجود از مسائلی که در طول سال های اخیر به یک موضوع دردسرساز برای آبی پوشان تبدیل شده است می توان به مصدومیت های متوالی بازیکنان این تیم اشاره کرد.

در واقع هرگاه استقلال در جاده موفقیت قرار می گیرد ناگهان آسیب دیدگی و دوری طولانی مدت یک ستاره این تیم، ترمز آبی ها را می کشد.

استقلال در طول سال های اخیر به مرکز بازیکنانی با مصدومیت رباط صلیبی تبدیل شده است و هر از چند گاهی یکی از بازیکنانش با این مصدومیت مجبور هستند جای حضور در زمین تمرین و مسابقه وقت خود را در کلینیک دکتر امین نوروزی سپری کنند.

پارگی رباط صلیبی پای چپ داریوش شجاعیان در بازی با سایپا آخرین نمونه از این مصدومیت ها است که سبب شد این هافبک خلاق که یکی از ستون های تیم آندره آ استراماچونی هم محسوب می شد برای دومین بار در طی سه فصل اخیر مجبور شود بین ۸ تا ۱۰ ماه بیرون از میدان بماند.

شجاعیان اردیبشهت ۹۷ و در بازی رفت با ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ناحیه پای راست دچار پارگی رباط صلیبی شد.

دیگر بازیکنی که در سه فصل اخیر پای ثابت پارگی رباط صلیبی بین بازیکنان استقلال بوده محسن کریمی است. این بازیکن هم در دیدار با ذوب آهن برای دومین بار در ۲ فصل اخیر با مصدومیت اینچینی رو به رو شد تا سریال مصدومیت های طولانی مدتش تکرار شود. کریمی در لیگ هفدهم نیز از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و ماه ها به درمان پرداخت.

نمونه عجیب آبی ها در سال های اخیر بازیکنی به نام مرتضی آقاخان است. هافبک سابق پیکان که با وجود مصدومیت با استقلال قرارداد بسته و کل لیگ هجدهم را به دلیل شکستگی مچ پا و مصدومیت آشیل از دست داد، امسال هم با توجه به طولانی بودن روند مصدومیت خود از فهرست استراماچونی در نیم فصل کنار گذاشته شد و این روزها به صورت مداوم مشغول درمان است تا دست کم پس از ۲ سال بازی نکردن از لیگ بیستم بتواند فوتبال را شروع کند.

این بازیکنان مشت نمونه های خروار مصدومیت های طولانی مدت در استقلال هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها