رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 468659

روانشناسی رنگ صورتی

ساعت24 -صورتی رنگ عشق و پرورش بی قید و شرط است رنگ صورتی نشان دهنده دلسوزی می باشد.صورتی رنگی غیر تهدیدآمیز است که به دنبال قدردانی ، احترام و تحسین است. دوست ندارد مورد توجه واقع شود و فقط دوست دارد کلمات "ممنون" را بشنود.

راهپیمایی زیر چترهای صورتی در پاریس برای افزایش آگاهی از بیماری سرطان سینه
ترکیبی از قرمز و سفید ، صورتی نیاز به قرمز دارد و به آن برای رسیدن به پتانسیل موفقیت و بینش ارائه شده توسط سفید کمک می کند. این شور و قدرت قرمز نرم شده با خلوص ، باز بودن و کامل بودن رنگ سفید است. هرچه صورتی پر رنگ تر باشد ، شور و اشتیاق بیشتری به نمایش می گذارد.

صورتی رنگ زنانه و عاشقانه ، مهربان و صمیمی ، متفکر و دلسوز است. این امر باعث می شود تا احساس جسمی قرمز از جایگزین کردن آن با یک انرژی دوست داشتنی آرام کاهش یابد.

صورتی بصری و بصیرت است ، با همدلی و حساسیت خود حساسیت و مهربانی نشان می دهد.

در روانشناسی رنگ ، صورتی نشانه امید است. این یک رنگ مثبت الهام بخش احساسات گرم و آرامش بخش است ، حسی که همه چیز خوب خواهد بود.

صورتی انرژی های عاطفی ما را آرام و اطمینان می دهد و احساس خشم ، پرخاشگری ، نارضایتی ، ترک و غفلت را کاهش می دهد. مطالعات تأیید کرده اند که قرار گرفتن در معرض مقادیر زیادی صورتی می تواند تأثیر آرام بخش بر اعصاب بگذارد و باعث ایجاد ضعف جسمی در افراد شود. زندانیان خشن و پرخاشگر با قرار دادن آنها در یک اتاق صورتی برای مدت مشخص ، با موفقیت آرام شدند. قرار گرفتن در معرض مدت طولانی می تواند اثر متضادی داشته باشد.

چه کسانی رنگ صورتی دوست دارند؟

اگر دوستی دارید که دائم صورتی می پوشد از این امر آگاه باشید زیرا ممکن است نشان دهنده نیاز به پذیرش ، پشتیبانی و عشق بی قید و شرط باشد!

صورتی رنگی غیر تهدیدآمیز است که به دنبال قدردانی ، احترام و تحسین است. دوست ندارد مورد توجه واقع شود و فقط دوست دارد کلمات "ممنون" را بشنود.

رنگ صورتی نشانگر شیرینی و بی گناهی کودک در همه ما است. این رنگ احساسات بدون عارضه ، بی تجربگی و ساده لوحی است. استفاده مداوم و منحصر به فرد از صورتی اغلب می تواند شما را به سمت ناخالصی ، احمقانه و دخترانه سوق دهد و از مسئولیت های بزرگسالان خود صرف نظر کنید.

صورتی همچنین می تواند خاطرات اولیه کودکی را به شما یادآوری کند ، که با پرورش و آسایش مادر یا شخصیت مادر همراه است.

معنی منفی صورتی

صورتی ، از معنای رنگ منفی ، می تواند عدم قدرت اراده ، و عدم اعتماد به نفس باشد. این می تواند یک طبیعت بیش از حد عاطفی و بیش از حد محتاط را نشان دهد.

ترکیب صورتی با رنگ های دیگر

ترکیب رنگ صورتی با سایر رنگ های تیره تر مانند آبی تیره ، سبز تیره ، سیاه یا خاکستری ، استحکام و پختگی را به صورتی اضافه می کند.

اگر رنگ مورد علاقه شما صورتی باشد ، در شخصیت شما منعکس خواهد شد!

کلمات کلیدی مثبت و منفی رنگ صورتی

کلمات کلیدی مثبت عبارتند از: عشق بی قید و عاشقانه ، دلسوزی و درک ، پرورش ، عاشقانه ، گرمی ، امید ، آرامش ، شیرینی ، انرژی زنانه و شهودی.

کلمات کلیدی منفی عبارتند از: ضعف جسمی ، بیش از حد احساساتی و بیش از حد محتاط ، داشتن احساس نیاز عاطفی یا انتظارات غیرواقعی ، ساده لوح بودن ، نابالغ بودن ،نداشتن قدرت اراده و عدم اعتماد به نفس.

رنگ صورتی نشان دهنده چیست؟

عشق بدون قید و شرط: صورتی به عشق بی قید و شرط و عشق عاشقانه مربوط می شود.

شفقت: همدلی و درک ، برای صورتی است.

پرورش: صورتی هم هدیه دادن و هم دریافت عشق ، درک و احترام است.

امید: صورتی احتمالا نتیجه مثبت را القا می کند.

جلوه های رنگ صورتی

آرامش: صورتی انرژی عاطفی ما را آرام می کند.

غیر تهدیدآمیز: صورتی فاقد هرگونه پرخاشگری یا عصبانیت است .

محبت آمیز: صورتی گرما و لطافت را به دوستان و خانواده ارائه می دهد.

مراقبت: حساسیت و مراقبت دوست داشتنی از انرژی مربوط به انرژیهای زنانه و بصری صورتی است.

نارس: قبل از اینکه تجربیات زندگی به پایان برسد ، رنگ دختر جوان شیرین است.

تغییرات رنگ صورتی

صورتی ملایم: مانند رنگ پوست ، این صورتی بسیار کم رنگ دارای پیوندهای حسی و جنسی است. غیر تهدیدآمیز است اما فاقد شور و اشتیاق است.

رز صورتی: این رنگ صورتی عشق و وحدت جهانی است. بالغ ، زنانه و شهودی است.

ارکیده: این یک صورتی غیرمعمول است و مربوط به غیر متعارف و فردی است که کار خودش را انجام می دهد. این عدم تطابق است.

ترکیبی از صورتی و آبی پر رنگ: باعث ایجاد اعتماد به نفس ، اطمینان و بلوغ ، یک پرورش و عشق مسئولیت پذیرتر و کنترل شده تر می شود.

صورتی پر رنگ : صورتی پر رنگ الهام بخش عشق پرشورتر ، بازیگوش و حسی تر است. گرما و خوشبختی و عشق به زندگی را غرق می کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها