رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 468854

آواربرداری شروع نشده، تلویزیون زیرنویس میکرد تمام شده است!

ساعت 24- آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: آواربرداری‌ها اصلا شروع نشده بود که تلویزیون زیرنویس می‌کرد، تمام شده است.

style="text-align:justify">سردار عابدین خرم در جلسه ستاد مدیریت بحران آذربایجان شرقی در حاشیه این خبر اظهار کرد: برخی روستاهای ما کاملا کاهگلی و خشتی هستند و اگر زلزله در آنجا روی می‌داد، یک نفر هم سالم باقی نمی‌ماند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مدیریت صحنه در حوادث و مواقع بحران بسیار حایز اهمیت است، گفت: کار پشت صحنه با آنچه که ما میبینیم متفاوت است، هر چند همگی تلاش می‌کنند، اما نیازمند مدیریتی هستیم که اولویت را مشخص و روند کار را کنترل کند.

وی تاکید کرد: باید متناسب با وضع موجود نشست‌هایی برای ساماندهی امکانات داشته باشیم.

وی گفت: دیروز با استفاده از امکانات مهندسی سعی کردیم تا احشام تلف شده را از نظر خسارت دیدگان دور کنیم، چرا که این احشام برای ساکنان روستا بسیار ارزشمند و به مثابه سرمایه‌های آن‌ها هستند.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر ضرورت مدیریت صحنه و رصد و پایش به منظور اطلاع از کمبودها گفت: روز گذشته تنها دو و نیم ساعت دنبال کسانی دویدیم که باید می‌آمدند و کار می‌کردند. اصلی ترین مشکل ما در روستاهایی با خرابی بالا مدیریت صحنه است.

وی تاکید کرد: باید نیروهای ارزیابی و کنترل کننده مسئول و اکیپ‌هایی برای این کار گماشته شوند.

وی متذکر شد: قبل از اتمام آواربرداری‌ها امکان اسکان موقت با چادر و یا استقرار کانکس نیست.

خرم در پایان از استقرار دو موکب به کمک خیران و بازاری‌های تبریز به منظور طبخ غذای گرم و آماده برای زلزله زدگان خبر داد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها