رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 469852

آخرین وضعیت راه‌های کشور در بارش‌های اخیر

ساعت24-مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور در جریان بارش باران و برف طی روزهای گذشته اعلام کرد: هم اکنون به‌غیر از دو محور بقیه راه‌های کشور باز است و از مردم می‌خواهیم که برای تردد در جاده‌ها تجهیزات مورد نیاز را به ویژه در مناطق کوهستانی همراه خود داشته باشند.

امروز و روزهای گذشته شاهد افزایش نزولات آسمانی در برخی مناطق کشور بودیم و در این راستا علی اکبر عاشوری -مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور- درباره وضعیت راه های کشور در این شرایط به ایسنا گفت: در محورهای شمالی، جاده‌های هراز، چالوس، فیروز کوه و آزادراه کرج-قزوین-رشت با وجود بارش باران و برف تردد روان انجام می‌شود و تنها دراین آزادراه در محورهای ساسانی، کلانتری، کلاک و ایران خوردرو ترافیک نیمه سنگینی را شاهدیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون در استان‌های مازندران، تهران، البرز و قزوین بارش برف و در استان‌های خراسان شمالی و گیلان بارش باران را داریم، افزود: طی ساعات و روزهای گذشته مسدودی مقطعی دو محور کیاسر دامغان و یکی از محورهای حوالی قوچان را داشتیم که با حضور و تلاش ۲۴ ساعته مردم این محورها بازگشایی شد.

عاشوری عنوان کرد: البته محور قدیمی پل دختر-خرم‌آباد و شهداد-نهبدان نیز مسدود شده است که به دلیل سیل‌های اخیر بوده و ارتباطی به بارش‌ها ندارد و به غیر از این دو محور تردد در جاده‌های کشور روان است و پرسنل راهداری در سراسر کشور در حالت آماده باش قرار دراند تا بتوانند از شرایط بحرانی جلوگیری کنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور خطاب به مردمی که می خواهند در چنین شرایط آب و هوایی در جاده‌های کشور تردد کنند، گفت: به مردم توصیه می‌کنیم قبل از انجام سفر به سامانه جامع ۱۴۱ که شامل سایت، اپلیکشین و تلفن است، مراجعه داشته باشند و اطلاعات لازم را از این طرق کسب کنند. همچنین به ویژه برای سفر ویژه در مناطق کوهستانی تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی و... را همراه خود داشته باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها