رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 470244

بارش برف و باران در محورهای 17 استان

ساعت24-رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی 17 استان کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان همدان بارش برف جریان دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در محور اسالم ـ خلخال در استان اردبیل، قزوین ـ همدان و بوئین زهرا ـ ساوه در استان قزوین، دورود ـ ازنا و الیگودرز ـ اصفهان در استان لرستان، محور سنقر ـ قروه در کرمانشاه، زنجان ـ بیجار در زنجان، شاهرود ـ آزادشهر و شهمیرزاد ـ کیاسر و شاهرود ـ توسکستان در استان سمنان و ارتفاعات محورهای بجنورد ـ اسفراین و بجنورد ـ آشخانه در استان خراسان شمالی برف می‌بارد.

وی گفت: در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج ـ چالوس، کیاسر ـ سمنان در استان مازندران و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز نیز بارش برف گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی به بارش باران در اکثر محورهای تهران،‌ البرز،‌ گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی پرداخت و گفت: در برخی از محورهای استان اصفهان، سمنان و کرمان نیز باران می‌بارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به مه‌ گرفتگی همراه با کاهش دید در برخی محورهای استان زنجان، سمنان و خراسان شمالی اشاره و خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

سرهنگ رحمانی از رانندگان درخواست کرد که برای تردد در جاده‌های کوهستانی و محورهای برفگیر حتما به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ مجهز باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها