رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 470323

تصادف 2 کامیون در جاده زنجان - میانه/ 2 کشته

ساعت24 -رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخورد ۲ دستگاه کامیون در جاده ترانزیت زنجان - میانه، ۲ کشته برجا گذاشت.

تصادف
style="text-align:justify">سرهنگ عباس مظفری، افزود: این حادثه حوالی ساعت ۵:۳۰ بامداد امروز در کیلومتر ۵۰ و بر اثر برخورد رخ به رخ این ۲ دستگاه خودروی سنگین اتفاق افتاد و راننده و سرنشین (همسرش) جان باختند.

وی اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه زنجان، راننده کامیونت را به دلیل انحراف به چپ مقصر در این حادثه شناختند و مسیر نیز از سوی عوامل راهداری شهرستان زنجان و دیگر ارگان های امدادی به منظور جلوگیری از دیگر حوادث احتمالی، بلافاصله پاکسازی شد.

عظیمی، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در پیشگیری از حوادث، لازم و مهم خواند و افزود: رانندگانی که قصد سفر به مناطق سردسیر و کوهستانی این استان را دارند بهتر است تجهیزات ایمنی زمستانی ازجمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

۶ ماه نخست امسال بر اثر وقوع ۲ هزار و ۳۶۷ فقره حادثه رانندگی در سطح جاده‌های ارتباطی این استان ۱۳۳ نفر کشته شدند که در نیمه نخست سال ۹۷ که به تعداد ۱۴۹ نفر بود ۹ درصد کاهش نشان می‌دهد و مهر ماه نیز ۳۵ نفر کشته شدند.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب‌العبور این استان به طور شبانه روز برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارایه می‌دهند.

کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.
هموطنان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها