رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472037

برقراری مدارس استان تهران برای فردا

ساعت 24- استاندار تهران با اشاره به برقراری مدارس استان تهران برای فردا گفت: منشا بوی نامطبوع مشخص نیست.

style="text-align:justify">انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران در جمع خبرنگاران از تعطیل نبودن مدارس استان تهران برای فردا خبر داد و اظهار داشت: هواشناسی اعلام کرده که از نیمه شب سه شنبه بارش ها آغاز شده و هوا برای همه گروه ها سالم خواهد شد و نیازی به تعطیلی مدارس نخواهد بود.

محسنی بندپی در خصوص موارد مورد بررسی قرلر گرفته در کارگروه بیان داشت: در این جلسه عواملی که سبب می شوند وضعیت الایندگی افزایش پیدا کنند بررسی شد و مروری بر وضعیت هوا در سال ۹۸ تا کنون بود و براساس بررسی ها طی ۹ ماه گذشته ۲ روز هوای ناسالم و ۲۵ روز ناسالم برای گروه های حساس و تعداد روزهای قابل قبول نسبت به سال های قبل بیشتر بوده است.

وی افزود: دستور کار دوم در خصوص مقابله با پدیده گرد و غبار بود که یکی از عوامل آلایندگی هوا است و گزارش از اداره کل منابع طبیعی استان تهران داشتیم که طی آن نسبت به افزایش فضای سبز و مبارزه با پدیده گرد و غبار اقداماتی را انجام داده که ارائه شده است.

استاندار تهران در خصوص انتشار بوی نامطبوع در برخی از نقاط تهران عنوان داشت: در این باره از مناطق ۹، ۱۰ و ۱۱ و بخشی از مناطق ۲ تهران گزارشاتی رسیده است که دستگاه های سنجش نوع گاز محیط زیست استان تهران در این مناطق مشغول ارزیابی هستند و به تشخیص مشخصی نرسیده اند و به محض به نتیجه رسیدن اعلام خواهد شد.

استاندار تهران درباره بوی نامطبوعی که از سال گذشته وجود داشته است نیز بیان داشت: بوی نامطبوع کنونی تشخیص داده نشده است که مشابه بوی سال گذشته است و با توجه به اینکه در برخی از مواقع سال جهت باد تغییر می کند این تغییر جهت باد امروز از جنوب به مرکز شهر داشته ایم و با توجه به جریان باد و نزولات اسمانی انشااله بوی نامطبوع ناپایدار خواهد بود.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها