رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 472483

کشف ۳ میلیارد تومان ایمپلنت تقلبی / تحویل پرونده به مراجع قضایی

ساعت24-سرپرست اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی از کشف حدود ۳ میلیارد تومان ایمپلنت تقلبی خبر داد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، مهندس مودت همایی گفت: به دنبال برنامه اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی در تشدید نظارت ها بر بازار توزیع و عرضه، اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با همکاری تیم نظارتی تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و پلیس امنیت اقتصادی، موفق به شناسایی یک شرکت متخلف در توزیع ایمپلنت‌های تقلبی در حجم وسیع در سطح عرضه شدند.

وی افزود: در این عملیات بازرسی، بالغ بر ۳میلیارد تومان ایمپلنت تقلبی و فاقد اصالت که تحت عنوان برندهای معتبر به بازار عرضه می شد در محل از قبل شناسایی شده، کشف و با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، فرد خاطی بازداشت و پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

سرپرست اداره نظارت و بازرسی تجهیزات و ملزومات پزشکی تاکید کرد: شناسایی متولیان پخش و توزیع اقلام پزشکی غیر مجاز در سطح کشور در برنامه فوریتی اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی قرار دارد.

وی تاکید کرد: عموم مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اقلام تقلبی در سطح عرضه، می‌توانند مراتب را به مدیریت‌های تجهیزات و ملزومات پزشکی مستقر در معاونت‌های غذا و دارو در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و یا ادارات سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند و همچنین می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۰ تماس بگیرند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها