رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 477992

نکونام: کاش کیروش بود و برای فوتبال ما برنامه میریخت!

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:سال گذشته بازیکنان ما را به خاطر عدم حضور در اردوی تیم امید محروم کردند اما امسال می‌گویند قانون حضور 3 بازیکن در تیم ملی برای لغو بازی تیم‌ها فقط برای بازیکنان بزرگسال است.

جواد نکونام ضمن انتقاد از مسئولان سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی اولین دیدار این تیم در دور برگشت مسابقات اظهار داشت: بعضی مواقع اتفاقاتی می‌افتد که اصلا نمی‌شود سکوت کرد. سال گذشته در نساجی بودم و برای یک اردوی تیم امید علی شجاعی و نیما میرزازاد را دعوت کردند اما من چون به این بازیکنان نیاز داشتم با حضور آنها در اردو مخالفت کردم اما بلافاصله این 2 بازیکن ما را محروم کردند.

وی افزود: الان سه بازیکن به نام‌های عارف آغاسی، مجتبی نجاریان و سینا زامهران در اردوی تیم ملی امید داریم و طبق آئین نامه مسابقات و کاملا قانونی خواستار تعویق دیدار با استقلال هستیم. نمی‌دانم چرا وقتی یک باشگاه حتی درخواست قانونی می‌کند آقایان ناراحت می‌شوند. من می‌خواستم این نفرات را به تیم امید ندهم ولی باز هم تماس گرفتند و تهدید کردند اگر بازیکنانتان به اردو نروند ما آنها را محروم می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: امروز مصاحبه‌ای از آقای بهروان دیدم که ادعا کرد قانون 3 بازیکن برای تیم‌های ملی بزرگسالان است و به بازیکنان امید اختصاص ندارد! شما از این حرف تعجب نمی‌کنید؟ من برای همین موضوع با خود آقای بهروان هم تماس گرفتم، سوال من این است چطور سال گذشته علی شجاعی و نیما میرزازاد که بازیکنان امید ما در نساجی بودند را محروم کردند ولی امسال این قانون برای بزرگسالان است؟ به نظر می‌رسد سازمان لیگ می‌خواهد به هر شکل ممکن حرف خودش را به کرسی بنشاند، باز هم می‌گویم درخواست ما کاملا قانونی و آئین نامه‌ای است و مساله غیرقانونی از این سازمان نخواستیم که روی حرفشان پافشاری می‌کنند.

نکونام خاطرنشان کرد: اگر سازمان لیگ اصرار دارد این بازی برگزار شود ایرادی ندارد ولی ما هم طبق قانون 72 ساعت بعد از حضور بازیکنانمان در ایران بازی می‌کنیم. این حق طبیعی فولاد خوزستان است و اگر شرایط به این شکل پیش نرود ما در مسابقه با استقلال به میدان نمی‌رویم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ضمن انتقاد از رویه فعلی تصریح کرد: حالا که گیر کرده اند می گویند قانون برای بزرگسالان است اما چرا این موضوع را پیش از شروع بازی ها اعلام نکردند؟ از روزی که کی روش رفت می بینید که چه بر سر برنامه ریزی و فوتبال ما آمده است. ای کاش او بود و برای فوتبال ما برنامه می ریخت. آن از ابتدای مسابقات و شروع لیگ این هم از وسط بازی ها و خدا به داد آخر مسابقات برسد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها