رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 478013

نامزدهای اسکار معرفی شدند

ساعت24-نامزدهای معتبرترین جایزه سینمایی جهان معرفی شدند. برندگان اسکار ۲۰۲۰ بامداد دوشنبه ۲۱ بهمن به وقت ایران معرفی خواهند شد.

اسکار
امروز دوشنبه ۲۳ دی (۱۳ ژانویه) نامزدهای نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار معرفی شدند.

این دوره از مراسم اهدای جوایز اسکار همانند سال گذشته بدون مجری برگزار خواهد شد. مراسم اسکار که قدیمی‌ترین و معتبرترین جایزه سینمایی جهان است هر سال در لس‌آنجلس برگزار می‌شود.

بهترین فیلم: "«۱۹۱۷»، «ایرلندی»، «جوجو ربیت»، «جوکر»، «زنان کوچک»، «داستان ازدواج»، «فورد علیه فراری»، «انگل» و «روزی روزگاری در هالیوود»

بهترین فیلمنامه اقتباسی: استیون زایلیان برای «ایرلندی»، تایکا وایتیتی برای «جوجو ربیت»، تاد فیلیپس و اسکات سیلور برای «جوکر»، اندرو لانام و دستین دنیل‌کرتون برای «فقط بخشش»، گرتا گرویگ برای «زنان کوچک» و آنتونی مک‌کارتن برای «۲ پاپ»

بهترین کارگردانی: مارتین اسکورسیزی برای «ایرلندی»، تاد فیلیپس برای «جوکر»، سم مندس برای «۱۹۱۷»، بونگ جون هو برای «انگل»و کوئنتین تارانتینو برای «روزی روزگاری در هالیوود»

بهترین بازیگر مرد نقش مکمل: تام هنکس در «روزی زیبا در محله» آنتونی هاپکینز در «۲ پاپ»، آل پاچینو در «ایرلندی»، جو پشی در «ایرلندی» و برد پیت در «روزی روزگاری در هالیوود»

بهترین بازیگر زن نقش مکمل: کتی بیتس در «ریچارد جول»،لارا درن در «داستان ازدواج»، اسکارلت جوهانسن در «جوجو ربیت»، فلورانس پیو در «زنان کوچک»، مارگو رابی در «بمب خبری/ بامب‌شل»

بهترین موسیقی متن: «جوکر»، «۱۹۱۷»، «زنان کوچک»، «داستان ازدواج»، «جنگ ستارگان:‌ خیزش اسکای‌واکر»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها