رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 478060

مبارزه با مواد مخدر؛ در اولویت برنامه‌های مرزبانی

ساعت 24-خراسان جنوبی فرمانده مرزبانی کشور گفت: مسئله اصلی مرزبانی در شرق کشور، مبارزه با مواد مخدر است.

style="text-align:justify">سردار سرتیپ قاسم رضایی، امروز دوشنبه ۲۳ دی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر در ۹ ماه گذشته ۷۶ تن بود که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۷ درصد افزایش داشت.


وی افزود: تولیدات و کشت مواد مخدر در افغانستان در مقایسه با بیست سال گذشته حدود ۵۰ برابر شده و آمارها نشان می‌دهد در سال ۲۰۱۹، ۹ هزار تن کشت مخدر در افغانستان صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه به دلیل وجود قوانین ناقص شاهد ورود کالای ضد فرهنگی از راه دریا هستیم، اظهار کرد: به منظور رفاه حال مرزبانان یکی از مؤلفه‌هایی که به طور جدی دنبال می‌شود، ساخت شهرک‌های مسکونی با امکانات مختلف برای حضور خانواده‌های مرزبانان غیور ایران است.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: شهادت مقام بالایی است اما بالاتر از آن، رسیدن به هدفی است که افراد برای آن به شهادت می‌رسند.

وی افزود: اگر رژیم تروریست آمریکا این را می‌دانست که شهید سپهبد سلیمانی بسیار موثرتر از سردار سلیمانی است، هیچ گاه دست به چنین حماقتی نمی‌زد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: مرزبانی جمهوری اسلامی ایران تنها مرزبانی فیزیکی از دریا و خشکی نیست، بلکه مرزبانی از مرزهای عقیدتی، فکری، اسلامی و ارزشی است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها