رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 478134

منطقه ۱۹ بیشترین سهم را در میزان آلاینده‌های هوا تجربه کرد/ شاخص به بالا ۵۰۰ هم رسید

ساعت 24- فخاری گفت:در منطقه ۱۹ روزهایی را تجربه کردیم که شاخص‌های آلودگی به بالای ۵۰۰ نیز رسید.

الهام فخاری، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران در یکصد و نودمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه‌شنبه (۲۴ دی ماه) برگزار شد، با تأکید بر این نکته که در حوزه مسائل اجتماعی باید موضوعات بیشتری مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: به عنوان مثال باید به این موضوع توجه کرد که محله نعمت آباد واقع در منطقه ۱۹ میدان اصلی میوه و تره بار و کوره‌های آجرپزی را داریم که بخشی از آن متعلق به مالک خصوصی و بخشی دیگر متعلق به شهرداری است و شهرداری می‌تواند از موارد شبه تهدید، فرصت بسازد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به بازار تخصصی بزرگ در منطقه ۱۹ گفت: ما در منطقه ۱۹ بازار تخصصی و بزرگ بسیاری داریم که می‌تواند در بی توجهی به فضای بی دفاع شهری تبدیل شود و در سایه توجه، فرصتی فرا منطقه‌ای باشد که باید بر سیاست‌ها و اقدام‌های منطقه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

فخاری ادامه داد: بوستان ولایت باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد تا مورد استفاده شهر و در حوزه کلانتری استان تهران فعال‌تر شود.

وی با اشاره به آلودگی هوای پایتخت نیز تصریح کرد: ما در منطقه ۱۹ روزهایی را تجربه کردیم که شاخص آلودگی در این منطقه به بالای ۵۰۰ نیز رسید و متأسفانه دستگاه‌های مسئول در این حوزه به درستی عمل نمی کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها