رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 478582

سندرز از بایدن پیشی گرفت

ساعت24-بر اساس نظرسنجی که رویترز انجام داده، برنی سندرز در میان دموکرات‌ها و افراد مستقلی که ثبت نام کرده‌اند از دیگر نامزدهای دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پیشی گرفته است.

style="text-align:justify">حمایت دموکرات‌ها از «برنی سندرز» به عنوان گزینه نهایی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهور 2020 آمریکا به طور پیوسته‌ای در حال افزایش بوده و بر اساس نظرسنجی که رویترز/IPsos انجام داده از «جو بایدن» معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و دیگر نامزدهای مطرح دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری فراتر رفته است.

این نظرسنجی در بین رای‌دهندگان ثبت‌نام شده دموکرات صورت گرفته است.

در این نظرسنجی آنلاینی که نتایج آن روز پنجشنبه منتشر شده نشان می‌دهد که 20 درصد از دموکرات‌ها و افراد مستقلی که ثبت نام کرده بودند اعلام کردند که از سندرز برای انتخابات 2020 حمایت می‌کنند که در مقایسه با نظرسنجی مشابهی که هفته پیش برگزار شده بود 2 درصد افزایش نشان می‌دهد.

در این نظرسنجی 19 درصد از بایدن اعلام حمایت کرده و 12 درصد نیز حمایت خود را از سناتور «الیزابت ورن» اعلام کردند. «مایکل بلومبرگ» شهردار سابق نیویورک نیز توانسته نظر 9 درصد رای‌دهندگان را بدست آورد و «پت بوته‌جج» شهردار سابق «سوث بند» در ایالت ایندیانا نیز حمایت 6 درصدی داشته است.

سندرز و بلومبرگ سطح حمایت از خود را در سه نظرسنجی سابق رویترز/IPsos که از اواسط دسامبر شروع شده هموراه افزایش داده‌اند این در حالی است که حمایت‌ها از بایدن، ورن و بوته‌جج بدون تغییر باقی مانده است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها