رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 478839

نماینده ولی فقیه در سپاه‌: شهادت، خط حاج قاسم را ماندگار کرد/ سردار سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود

ساعت24-نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه "شهادت" خط حاج قاسم را ماندگار کرد، گفت: دشمن پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی خواب راحت را از دست داده زیرا تفکرحاج قاسم تکثیر شده و جبهه مقاومت قدرت بیشتری گرفته است.

به گزارش سپاه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و شهدای سانحه هواپیمایی در رواق کوثر حرم مطهر رضوی در جمع فرماندهان و مسئولان سپاه استان خراسان رضوی گفت: مقام معظم رهبری در مورد شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمودند شهادت این سردار رشید اسلام سبب آسمانی شدن وی شد و برای حاج قاسم نیز این شهادت به منزله برآورده شدن حاجات و آرزوی این سردار بزرگ بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی افزود: در واقع شهادت سردار سلیمانی به مکتب، جبهه و هدف او سرعت داد؛ سپهبد سلیمانی در کل جهان تاثیرگذار بود و شهادتش عاملی شد تا ماندگاری خط حاج قاسم سلیمانی برای همیشه تضمین شود.

وی با بیان اینکه پس از شهادت سردار حسن طهرانی مقدم، ساخت موشک متوقف نشد، بلکه سرعت نیز داده شد عنوان کرد: در مورد شهادت حاج قاسم سلیمانی نیز با این شهادت راه، مسیر و خط مقاومت و ایستادگی که این شهید والامقام بر آن تاکید داشت با سرعت بیشتری دنبال می‌شود و شهادت وی سبب سرعت‌گیری روند جبهه مقاومت شد به نحوی که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است. در واقع دشمن پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی خواب راحت را از دست داده به این خاطر که تفکرحاج قاسم تکثیر شده و جبهه مقاومت قدرت بیشتری گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود و از این حیث برای جوانان الگو است، تصریح کرد: حاج قاسم درک صحیحی از مواضع رهبر معظم انقلاب داشت و مطیع رهبری بود و ولایتمداری یکی از ویژگی‌های بارز و شاخص این شهید اسلام و جبهه مقاومت بود.

وی با بیان اینکه یکی از خطوط سیره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این است که باید قدردان نعمت رهبری باشیم خاطرنشان کرد: سیاست برای حاج قاسم هیچ گاه مانع اخلاق نبود و جامعیت شخصیت یکی دیگر از طرازهای فکری و ابعاد سپهبد سلیمانی بود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها