رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479617

کارواخال: طارمی کیفیت بالایی دارد و طبیعی است خواهان زیادی داشته باشد

ساعت24-سرمربی تیم ریوآوه می گوید تمایل تیم های بزرگ به جذب مهدی طارمی طبیعی است.

مهاجم ایرانی فصل قبل الغرافه قطر، پس از اینکه با باشگاه ریوآوه پرتغال به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد، در این فصل عملکرد خوبی در تیم پرتغالی داشته است و توانسته در امر گلزنی موفق ظاهر شود.

در روزهای اخیر پیشنهادات زیادی از استون ویلا، پورتو و بنفیکا به دست این بازیکن رسیده است و کارواخال سرمربی ریوآوه نیز درباره این موضوع به صحبت پرداخت و گفت: من طارمی را خیلی وقت بود می شناختم. او در تیم ملی ایران بازی می کند که قبلا کی‌روش روی نیمکت این تیم بود و بازیهای ایران را می دیدیم. در قطر نیز طارمی را یک بار دیدم ولی فکر نمی‌کردم او را در ریو آوه داشته باشم چرا که تیم های ما نمی توانند هم اندازه تیم های قطری پول بازیکن دهند. با این حال مهدی با انتخاب ریو آوه نشان داد شخصیت بالایی دارد و به دنبال پول نیست. طبیعی است که تیم هایی چون استون ویلا، پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ به دنبال او باشند. طارمی با انتخاب ریو آوه گفت می خواهد کیفیت بازی خود را در اروپا نشان دهد و راه فوتبال اروپا را در پیش گیرد. تیم های پرتغالی خیلی اطلاعات درباره او می گیرند و تیم های انگلیسی نیز دنبال جذب او بودند.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: طارمی بازیکن خوبی است و خیلی خوب سر می زند. او بازیکن سریعی است و می تواند در خط حمله کارآیی زیادی داشته باشد. طارمی کیفیت بالایی دارد و به خوبی با تیم هماهنگ می شود و من کاملا از او راضی هستم و خوشحالم تیمم بازیکنی چون او دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها