رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 479622

صحبت های سیمئونه بعد از حذف غیرمنتظره اتلتیکومادرید از کوپادل‌ری

ساعت24-دیگو سیمئونه مسئولیت حذف از کوپا دل ری همراه اتلتیکومادرید را پذیرفت و از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.

به نقل از آس، در ادامه دیدارهای جام حذفی اسپانیا (کوپادل‌ری) شگفتی رخ داد و اتلتیکومادرید با نتیجه ۲ بر یک برابر لئونسا شکست خورد و حذف شد.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید بعد از حذف تیمش از رقابت های کوپا دل ری گفت: به تیم حریف و سرمربی آن تبریک می گویم. حریف موقعیت زیادی نداشت ولی توانست با برنامه برابر ما ظاهر شود و از موقعیت های خود نیز به خوبی استفاده کرد و توانست به برتری برسد. ما نتوانستم از موقعیت های خودمان استفاده کنیم و به گل برسیم و وقتی شما نتوانید گلزنی کنید، فوتبال را برای خودتان سخت کرده‌اید و حریف را در آستانه پیروزی قرار می‌دهید. کاملا مسئولیت این شکست و باخت را بر عهده می‌گیرم. شما خبرنگاران می توانید هر نظری که داشته باشید را به زبان بیاورید ولی ما چاره ای جز این نداریم که کار بیشتری کنیم و تمرینات خودمان را از سر بگیریم.

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو در ادامه صحبت های خود افزود: دروازه بان حریف در این دیدار شب فوق العاده ای داشت. ویتولو موقعیت خوبی برای گلزنی داشت. سائول نیز همینطور. توماس نیز می توانست گلزنی کند ولی تمام این موقعیت ها را از دست دادیم و چاره ای جز این نداریم که این باخت را قبول کنیم. من ترکیب و بازیکنان خوبی را در اختیار دارم و این باخت من را تغییر نخواهد داد و با تمام توان تلاش می کنیم تا این باخت را جبران کنیم و بتوانیم در ادامه فصل در لالیگا و لیگ قهرمانان نتیجه بهتری به دست بیاوریم.

این اولین شکست تیم اتلتیکومادرید برابر یک تیم دسته سومی از سال ۲۰۱۱ بوده است

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها