رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 480306

یارانه معیشتی بهمن واریز شد

ساعت 24 - سومین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ سه شنبه ۸ بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

style="text-align:justify">سومین مرحله از یارانه معیشتی ساعت 24 سه شنبه 8 بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

یارانه معیشتی به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت می شود به گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهارنفره 172 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان واریز انجام می‌شود.

به گفته مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه قرار بوده است در این مرحله 757 هزار و 324 خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آن‌ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده، یارانه معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان دریافت کنند که بدین ترتیب مجموع خانوارهای دریافت کننده حمایت معیشتی به 18میلیون و 997 هزار و 96 خانوار می رسد.

به گفته وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست‌ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه‌های آتی وجود دارد و در هر مرحله که خانوارها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تایید قرار بگیرند یارانه معیشتی از مرحله نخست برای آن‌ها محاسبه و واریز خواهد شد.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم بهمن ماه واریز خواهد شد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها