رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 482521

دی ماریا: مسی بهتر از همه است

ساعت24-ستاره سابق رئال مادرید و کنونی پاری سن ژرمن به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را بهترین از هر بازیکنی دانست.

به نقل از "TYC Sports"، آنخل دی ماریا در تیم‌های بزرگ زیادی بازی کرده است؛ از رئال مادرید گرفته تا منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن.

او تجربه بازی در کنار بهترین بازیکنان فوتبال جهان را دارد؛ از مسی گرفته تا کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ و نیمار و ام‌باپه.

دی ماریا به مقایسه این بازیکنان با هم پرداخت. او گفت: با مسی شروع می‌کنم. همه بازیکنان خوب هستند اما مسی از همه نظر استثنایی است. او کیفیت بسیار بالا و غیر عادی دارد. من فرصت بازی کردن با ستاره‌های بزرگی را داشته‌ام اما مسی متفاوت‌تر از همه است. با صراحت بگویم که او از همه بهتر است.

دی ماریا درباره رونالدو گفت: رونالدو توانایی و قدرت بالایی دارد. او هر روز در سالن جداگانه تمرین می‌کند و برای رسیدن به اوج می‌جنگد. قبل از این که با رونالدو هم‌بازی شوم او را دیده بودم و خوشبختانه این فرصت را به دست آوردم که با این بازیکن بزرگ هم‌بازی شوم. این افتخار بزرگی برای من بود.

دی ماریا همچنین درباره زلاتان ایبراهیموویچ گفت: او مغرور بود و در همه چیز هم شماره یک بود. او بازیکنی بود که می‌خواست به همه چیز دست پیدا کند و البته مرد خوبی هم بود. زلاتان خارج از فوتبال انسان خوبی بود و من لحظات خاصی را با او تجربه کرد.

دی ماریا درباره نیمار گفت: او در میدان با کیفیت بسیار بالایی بازی می‌کند. او با مهارت عجیبی بازیکنان را پشت سر می‌گذارد. نیمار همچنان که از فوتبال لذت می‌برد می‌خواهد بیرون از مستطیل سبز هم زندگی لذت‌بخشی داشته باشد.

او در پایان درباره ام‌باپه گفت: کیلیان برای دستیابی به توپ طلا تلاش می‌کند. وقتی مسی بازنشسته شود قطعا او شانس بردن را خواهد داشت. او همه فاکتورها را برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان دارد. ام‌باپه به مرد خوبی تبدیل شده است. او در زمین با تلاش زیادی که دارد به دیگر بازیکنان کمک می‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها