رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 482625

راه حل مشکلات کشور تشکیل مجلس قوی

ساعت 24-امام جمعه تبریز راه حل مشکلات کنونی کشورمان را تشکیل مجلس قوی و انقلابی دانست.

style="text-align:justify">حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم امام جمعه تبریز امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز گفت: یکی از مولفه‌های قوی شدن کشور، تشکیل مجلس قوی است و مجلس قوی دو رکن دارد، اول، انتخابات پرشور و گسترده که نمایانگر قدرت نرم کشور و دوم، نحوه انتخاب درست و هوشمندانه مردم است.

او افزود: نماینده‌ای که از حرف زدن علیه دشمنان بترسد، نماینده نیست و نمایندگان مجلس باید شب و روز کار کنند و مشکلات مردم را حل کنند و نگذارند پرچم عدالت روی زمین بماند.

خطیب نماز جمعه تبریز گفت: یکی از آزمون‌های بزرگ حضور در انتخابات است دشمن تلاش می‌کند مردم را دلسرد شوند و اعمال تحریم‌ها را برای ناامیدی مردم در پیش گرفته است.

او افزود: تجربه ۴۱ ساله انقلاب نشان داده است، اگرچه مردم دارای مشکلات معیشتی هستند، اما زمانی که سخن از دفاع از انقلاب پیش بیاید، همه یک دل و یک صدا حضور خواهند داشت.

امام جمعه تبریز گفت: از همه کسانی که دل در گرو نظام دارند می‌خواهیم بار دیگر با حضور در انتخابات طرح‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند و با انتخاب افراد اصلح، موجبات حل شدن مشکلات کشور را فراهم آورند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم یکی از مصادیق تقوا را تقوای انتخاباتی دانست و گفت: کاندیداها خودشان را ثابت کنند و از تخریب دیگران دست بردارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: در روزهای گذشته نیروهای جبهه مقاومت در سوریه دور جدیدی از حملات را علیه مواضع گروه‌های تروریستی آغاز کردند و موفق شدند شهرک مهم و راهبردی خان‌طومان را آزاد کنند.

او افزود: در جنوب غرب حلب نیز منجر به آزادسازی ۱۰ نقطه مهم شدند و اوضاع برای تروریست‌های سوریه و حامیانشان وخیم و زمینه شکست آن‌ها فراهم شده است.

خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: مردم آذربایجان به ویژه مردم تبریز بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن در یک هوای سرد برفی و یخبندان پیشگامی خودشان را نشان دادند که بعد از مراسم تشییع شهید سلیمانی، آزمون بسیار مهم دیگری بود.

نماینده ولی فقیه در استان با تبریک سالروز میلاد دختر پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله)، بهانه خلقت حضرت فاطمه زهرا (س) با تشریح آیه مباهله گفت: در این آیه از فاطمه زهرا (س)با عنوان نساء‌نا یاد می‌شود که بیانگر این است که همه اوصاف ۱۲ بانوی قرآنی در ایشان جمع شده است.

امام جمعه تبریز گفت: آیات و سوره‌های متعددی درباره حضرت زهرا سلام الله علی‌ها در قرآن کریم ذکر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با تبریک روز زن و مادر به همه مادران و بانوان و تبریک سالروز ولادت حضرت امام راحل، گفت: به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی روز ولادت باسعادت زهرای مرضیه (س) به‌عنوان روز مادر نامگذاری شده است.

او افزود: در مجموع علت و راز آیه مباهله، شخصیت بزرگ حضرت زهرا (س) است و قرآن از زبان پیامبر (ص)، حضرت زهرا (س) را در این آیه نساءنا خطاب کرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها