رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 482754

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار

ساعت24-معاملات ارز در نخستین روز هفته حاکی از آن است که نرخ دلار و یورو و قیمت انواع سکه و طلا نسبت به چهارشنبه هفته قبل افزایش داشته است.

در زمان انتشار این گزارش و طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز شنبه ۲۶ بهمن ماه، قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید پنج میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، پنج میلیون و ۱۶۰ هزار تومان است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، ربع سکه به قیمت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۵۲۸ هزار و ۶۴۶ تومان و ارزش هر اونس طلای جهانی ۱۵۸۴.۱۰ دلار است.

فاصله خرید و فروش دلار به ۴۰۰ تومان رسید

اما در معاملات ارزی امروز نرخ خرید و فروش ارز در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی حاکی از آن است که نرخ خرید هر دلار آمریکا ۱۳ هزار و ۴۵۰ و نرخ فروش این ارز نیز ۱۳ هزار و ۸۵۰ تومان است. همچنین خرید یورو ۱۴ هزار و ۸۵۰ و فروش آن نیز ۱۵ هزار و ۱۵۰ تومان قیمت دارد. بنابراین فاصله قیمتی خرید و فروش دلار به ۴۰۰ تومان رسیده و فاصله قیمتی خرید و فروش یورو نیز ۳۰۰ تومان نسبت به هفته قبل ثابت مانده است.

بانک‌ها هر دلار را از متقاضیان به نرخ ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان خریدند و نرخ خرید هر یورو را نیز ۱۴ هزار و ۵۷۰ تومان اعلام کرده‌اند که این میزان نسبت به روز چهارشنبه به ترتیب ۳۵۰ و ۲۷۰ تومان افزایش داشته است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها