رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 482784

معامله دو سر سود برای «بیزینس من»‌های استقلال

ساعت24-باشگاه استقلال این روزها هر چه در زمین فوتبال ثبات دارد، در بحث مدیریتی دارای مشکلات زیادی است.

style="text-align:justify"> حضور همزمان چند مدیر استقلال که اکثر آن‌ها مدعی مدیریت این باشگاه بوده و در اقتصاد هم فعال هستند، در یک بازی اقتصادی خلاصه شده و این روند در روزهای اخیر می‌تواند تیم فوتبال استقلال تهران را در مستطیل سبز هم دچار مشکل کند.

اسماعیل خلیل زاده این روزها به عنوان سرپرست باشگاه حضور دارد و موسوی دیگر عضو هیئت مدیره هم مدعی است که با توجه به تلاش‌های مالی که در روزهای اخیر برای حل معضل نقدینگی استقلال انجام داده باید سریعتر تکلیف مدیر عاملی باشگاه مشخص شود.

هر چند که در روزهای گذشته هنوز به صورت مستقیم هیچکدام از این مدیران در مورد تمایل به مدیر عاملی مستقیم حرفی نزده اند، موسوی در پست‌های اخیر خود در فضای مجازی مدعی شده است که قرار بود مشکل نقدینگی استقلال حل شود و این اتفاق افتاده است، اما آقایان گفته بودند که استقلال مشکل درآمد زایی ندارد و به سرعت قرض ۱۰ میلیارد تومانی پرداخت می‌شود در حالی که ادعای اولیه برای تامین هزینه ۷ میلیارد تومان بوده است.

او یادآور شده است که در قرارداد فوق الذکر استقلال در صورت دیرکرد در بازپرداخت مبلغ، می‌بایستی روزی ۵۰ میلیون تومان خسارت وارد کند، اما...

موسوی در این موضوع یادآور نشد که این پول از کجا به استقلال آمده است و مدعی دریافت غرامت چه کسی است، اما فرهاد مجیدی پیش از این در حمایت از این مدیر آبی گفته بود که موسوی بدون چشم داشت، ۱۰ میلیارد تومان به استقلال کمک کرده است.

موسوی خود را هوادار استقلال می‌داند و در روزهای اخیر هم گفته است که برای آبی‌ها هر کاری انجام می‌دهد تا این تیم موفق شود، اما این روی سکه یعنی معامله با پولی که پرداخت شده اگر از سوی موسوی باشد بویی از هواداری نبرده است و صندلی مدیریت استقلال باعث شده که این هزینه‌ها به نوعی در باغ سبزی برای نشستن روی صندلی بوده که اگر نشود اصل پول با سودش باید برگردد

موضوع جالب‌تر اینکه در روزهای اخیر خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال هم در این مورد سکوت کرده است و نشان می‌دهد هر چه در باطن به صندلی مدیر عاملی فکر می‌کند در ظاهر نمی‌خواهد شریک اقتصادی خود را از دست بدهد.

«بیزینس من‌» های استقلال در این روزها یک بازی اقتصادی و یک پروژه دو سر سود را رقم زده اند و اگر مدیر عاملی از سوی وزارت ورزش و جوانان هدیه شد که بهترین زمان برای استفاده از نشان تجاری استقلال است و اگر هم نشد پول هزینه شده با سود روزانه ۵۰ میلیون تومان برمی گردد و از همه مهمتر اینکه بهترین تریبون تبلیغاتی چند صباحی در اختیار این مدیران بوده است و شاید تا آخر هم نمی‌توانستند به شهرت این مدتی که در استقلال حضور داشتند برسند.

بازی صندلی و اسکناس همچنان در استقلال ادامه دارد و فتح الله زاده هم که مدعیان را از لحاظ مالی قدرتمند دید عطای رقابت را به لقایش بخشید و قید صندلی مدیر عاملی استقلال را زد.

سکوت این روزهای برخی از اعضای هیئت مدیره و مدیران باشگاه استقلال بوی خوبی نمی‌دهد و باید دید این شرایط چه زمانی به مستطیل سبز و تیم فرهاد سرایت می‌کند و باز هم ناکامی در این فصل و قصه‌ی تکراری مقصر اصلی.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها