رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 482937

علاقه مردم هند به سردار سلیمانی

ساعت 24 -مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به سفر روزهای گذشته خود به هندوستان بیان کرد: مردم هند علاقه بسیاری به ایران و سردار سلیمانی دارند.

style="text-align:justify"> آیت‌الله علیرضا اعرافی عصر امروز در دیدار سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های حوزه علمیه قم بیان کرد: بیش از 100 هزار طلبه از سراسر کشور در حوزه‌های علمیه مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: وجود 300 موسسه آموزشی و تحقیقی، 100 مجله علمی و 10 هزار استاد محقق بر غنای علمی حوزه‌های علمیه قوت بخشیده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در ادامه به تشریح فعالیت‌های ساختارمند در دوره جدید مدیریت حوزه پرداخت و گفت: 20 سند جامع در قالب نخستین برنامه 5 ساله حوزه‌های علمیه مسیر آینده این نهاد علمی را به‌روشنی ترسیم کرده است.

اعرافی افزود: 400 طرح و برنامه جدید در این 20 سند جامع حوزوی گنجانده‌شده که 100 برنامه این اسناد دارای اهداف بلندی در افق‌های آینده حوزه هستند.

وی تصریح کرد: برای حضور مؤثر روحانیت در اجتماع، حکمرانی، عرصه بین‌الملل و مدیریت مدارس علمیه، 200 کارکرد اساسی شناسایی‌شده است.

وی با اشاره به سفر روزهای گذشته به کشور هند، ادامه داد: مردم این کشور علاقه عجیبی به انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری و همچنین مکتب سردار سلیمانی دارند.

اعرافی اضافه کرد: برگزاری نماز جمعه در بسیاری از شهرهای شیعه‌نشین این کشور نشان از اثرگذاری فارغ‌التحصیلان جامعه المصطفی در هندوستان دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: رشته‌ای در زمینه فضای مجازی در حوزه‌های علمیه راه‌اندازی خواهد شد و برای رونق آن از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌شود. در مباحث فضای مجازی یک منظومه فکری تولیدشده و مرکز آموزش‌های مجازی کارهای خود را در این رابطه آغاز کرده است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها