رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483307

ادامه شعارهای تند برخی اصولگرایان علیه روحانی

تقاضای اشد مجازات برای رئیس جمهور!

ساعت 24-در حالی که همواره تفسیرها و نظرات مختلفی درباره ردصلاحیت‌ها مطرح می‌شود، از آن سو نیز نهادهای نظارتی بر لزوم این نگاه تاکید داشته و اعلام می‌کنند که ضرورت داشتن یک انتخابات سالم همانی است که این روزها می‌بینیم یعنی گذر از فیلترها و نهادهای نظارتی. اگرچه ردصلاحیت نامزدها، موضوعی است که هر باره انجام می‌شود و تمامی ردصلاحیت‌شدگان نیز به آن تمکین می‌کنند اما آنچه اکنون باعث تعجب است رفتارهایی از سوی برخی کاندیداهای نمایندگی تایید صلاحیت شده است.

خبر
در طول روزهای انتخابات، پخش ویدئوها یا تصاویری از پوسترهای برخی از این کاندیداها این تعجب را بیشتر کرده است. درهمین روزها نامزد نمایندگی که مشغول به خوانندگی است و یا کاندیدایی که به جای استفاده از «اشتغالزایی» به عنوان شعار از واژه «اشتغالزدایی» استفاده کرده سوژه طنز شبکه‌های اجتماعی دراین مدت
بوده است.
اما درجدیدترین این اتفاق اکنون با نمایندگان و نامزدهای تاییدصلاحیت شده‌ای روبه‌رو هستیم که رئیس جمهور کشور را تهدید می‌کنند. اخیرا برخی از کاندیداهای اصولگرا شاید با توجه به جو منفی موجود افکار عمومی علیه دولت، تلاش دارند تا با حمله به رئیس جمهور خود را در قالب اپوزیسیون دولت معرفی و با این شیوه بخشی از مردم ناراضی از وضعیت کنونی را به پای صندوق‌های رای آورده تا به آن‌ها رای دهند. نخستین بار یکی از نامزدهای اصولگرای نزدیک به جبهه پایداری روی پوستر خود، شعار تبلیغاتی‌اش را «روحانی باید برود» انتخاب کرده بود. شعاری که می‌تواند به معنای برنامه‌های او و همفکرانش برای استیضاح یا وادار کردن رئیس جمهور به استعفا باشد.
اما اکنون یکی دیگر از نامزدهای اصولگرای نمایندگی پارا فراتر از این موضوع گذاشته و خبر از این داده است که او و لیستش روحانی را [...] می‌کنند.
به گفته او افراد حاضر در این لیست میثاقی را امضا کرده‌اند که روحانی را استیضاح کنند؛ استیضاحی که در نهایت به [...] منجر خواهد شد.
وی در گفتگو با ایلنا اعلام کرده اگر وارد مجلس شویم استیضاحش را مطرح و با
دو سوم آرا آن را تصویب می‌کنیم.
این نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر رای بیاوریم در مرحله اول استیضاحش را مطرح می‌کنیم و باید گفت تمام برادرانی که با من هستند استیضاح آقای روحانی را پیگیری می‌کنند، سپس بعد از آن که استیضاح وصول شد به قوه قضائیه نامه می‌دهیم که وی مجرم و
خلاف کار است.
وی درباره دلایلش برای مجرم بودن رئیس جمهوری مدعی شد: آقای روحانی سال ۶۵ با نماینده... دیدار داشته است و بنده این سند را به زبان‌های عبری، عربی، فارسی و انگلیسی منتشر کرده‌ام و اگر ایشان اعتقاد دارد چنین چیزی نیست می‌تواند از من به دادگاه شکایت کند. وی افزود: اشد مجازات را برای آقای روحانی می‌خواهیم.
اما اگر نگاهی به لیستی که وی یکی از اعضای آنهاست بیندازیم به نام بسیاری از نمایندگان اصولگرای مجلس نهم و اعضای مشهور جبهه پایداری نیز برمی‌خوریم که پیشتر حمله به رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران را در کارنامه خود دارند.
البته این نخستین باری نیست که برخی خواص، رئیس جمهور را علنا تهدید کرده‌اند.

آفتاب یزد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها