رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483420

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از فروردین سال آینده اجرا میشود

ساعت24 -نماینده مردم تهران در مجلس گفت: فهرست‌ها و جداول افزایش حقوق بازنشستگان آماده است و از فرودین سال آینده این افزایش حقوق اعمال می‌شود.

صندوق بازنشستگي
div style="text-align:justify">سهیلا جلودارزاده در جمع بازنشستگان شهرری با بیان اینکه اقتصاد ارتباط مستقیمی با سیاست دارد، عنوان کرد: وقتی عده‌ای می‌ریزند و سفارت کشوری را آتش می‌زنند این اقدام بر قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی موثر است و باعث می‌شود قدرت خرید مردم کاهش یابد که در این بین اقشار ضعیف بیشترین زیان را می‌بینند.
او ادامه داد: می‌بینیم که این درستکاری در برخی جاها نیست و نتیجه آن می‌شود که در حالی که یک کارگر یا بازنشسته برای دریافت وام سه میلیون تومانی بابد هزار جور تعهد و ضامن بیاورد، کسی سه هزار میلیارد تومان پول بیت المال را برمی‌دارد و به کانادا می‌رود.
او با بیان اینکه همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان از فروردین سال آینده اجرا می‌شود، توضیح داد: منتظریم طلب تامین اجتماعی داده شود و تا حالا پنج هزار میلیارد تومان از این طلب وصول شده است. حتی فهرست‌ها و جداول افزایش حقوق بازنشستگان آماده است و از فرودین سال آینده این افزایش حقوق اعمال می‌شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در انتخابات نمایندگانی را انتخاب کنید که از جنس شما باشد. کسی که لای زرورق بزرگ شده درد کارگران را نمی‌فهمد.
جلودارزاده با اشاره‌ به بحث جدایی ری از تهران گفت: ری شهری با سابقه شش هزار سالانه است اما درآمد آن در جاهای دیگر خرج می‌شود و سهم این منطقه آلودگی هوا، توسعه قبرستان و... است. این در حالی است که این منطقه ظرفیت بالای گردشگری دارد و می‌توان از این طریق درآمدزایی کرد. منبع/ایلنا
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها