رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483462

مسئولان مراقب «حق‌الناس» بودن رای مردم باشند/هیچ کاندیدایی خود را پیروز قبل از انتخابات نداند/پشتیبانی از انقلاب و نظام با حضور گسترده در انتخابات

ساعت24-نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه جاری فرصت مهمی برای تثبیت اقتدار و عظمت نظام اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

دری نجف آبادی
آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، گفت: آحاد ملت باید از حق رای خود استفاده کنند و در مقابل مسوولان نیز باید همچون گذشته از حق‌الناس بودن رای مردم حراست کنند.

امام جمعه اراک بیان کرد: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی باید ضمن حضور پر شور و گسترده در انتخابات، نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار باشند و با دامن زدن به برخی جریان های سیاسی و حزبی، آب در آسیاب دشمن نریزند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: از همه کسانی که واجد شرایط رای دادن در انتخابات دوم اسفندماه هستند دعوت می‌ کنم تا با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب کسانی که افکار و عقاید آنها در مسیر مصالح و منافع ملی و حفظ استقلال کشور و تقویت اسلام و انقلاب اسلامی قرار دارد، دین خود را با نسبت به امام راحل و شهیدان گران‌سنگ ادا کنند.

حضور نیافتن و رای ندادن در انتخابات، دامن زدن به خرابی‌ها است

حجت اسلام والمسلمین علی معلمی، عضو مجلس خبرگان رهبری، نیز دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران را انتخابات و رای مردم دانست و افزود: اگر خواهان آبادانی جامعه برای خودمان و بچه هایمان هستیم ،باید سعی کنیم افراد صادق و سالم را انتخاب کنیم ،افرادی که به صداقت پایبند هستند و آلت دست قرار نمی گیرند.

بنابر گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان قائمشهربا تاکید بر این نکته که افراد طالب بهبود و اصلاح امور کشور باید انتخاب درست داشته باشند ، گفت : هر فردی به اندازه خودش می تواند وعده ها عمل شدنی و یا نشدنی دواطلبان مجلس یازدهم را بررسی کند و تشخیص بدهد.

معلمی افزود: حضور نیافتن و رای ندادن در انتخابات مجلس شورای اسلامی در واقع دامن زدن به خرابی‌ها است و اگر کسی طالب بهبود و اصلاح امور کشور است باید در انتخابات شرکت کند و انتخاب درست داشته باشد.

حضور گسترده در انتخابات پشتیبانی از انقلاب

همچنین حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار طلاب و روحانیون مرند و جلفا در قم حضور گسترده مردم را در پای صندوق رای، پشتوانه سازی برای انقلاب و نظام دانست.

بنابر گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه انتخابات در هر موقعیت و شرایطی کار مهمی است، ادامه داد: در شرایط کنونی دشمنان از وضع موجود به دلیل برخی مشکلات معیشتی در جامعه، سوءاستفاده کرده و با القای ناامیدی، مردم را به حضور نیافتن در انتخابات تشویق می‌کنند بنابراین در چنین شرایطی باید با حضور پرشور در این رویداد مهم سیاسی به فتنه‌های دشمنان پاسخ محکمی داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه شرکت گسترده در انتخابات ضامن امنیت و اقتدار کشور است، افزود: هر زمان مردم در صحنه‌های مختلف حضور پررنگی داشته باشند، به همان میزان دشمن عقب‌نشینی می‌کند.

خودمان را قبل از انتخابات پیروز ندانیم

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، در حاشیه جلسه تفسیر نهج البلاغه گفت: انتخابات نزدیک است و مردم ایران پای صندوق‌های رأی خواهند رفت و باز شکوه و عزت دیگری را رقم خواهد زد و دشمنان را که نمی‌خواهند نظام ما کشور ما و جامعه ما آبرو پیدا کند آن‌ها را شکست خواهیم داد و رسوا خواهیم کرد.

بر اساس آنچه باشگاه خبرنگاران جوان نوشته است، آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه، اما باید به نکاتی دقت کنیم، بیان کرد: نماینده شدن یک نفر آنقدر ارزش ندارد که من دینم را ببازم و اینکه تهمت، تخریب توهین چه به انسان و چه به عشیره، یا طایفه همه این‌ها آخرت سوز است.

او افزود: انتخابات تمام می‌شود، اما پیامد حرف‌های من و شما، پایان نمی‌یابد و اگر خدای ناکرده حرف‌های ما کینه‌هایی را در جامعه ماندگار کند، با پایان انتخابات این کینه‌ها پایان نمی‌پذیرد و آنقدر ارزش ندارد که ما ببازیم، تا فرد دیگری ببرد.

آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: نکته دیگر اینکه هیچ کاندیدایی، هیچ همراه کاندیدایی، هیچکدام از من و شما که رأی می‌دهیم، خودمان را قبل از انتخابات پیروز ندانیم چرا که این امر، فاجعه به دنبال می‌آورد و آن‌وقت فردا، نتیجه را نمی‌پذیریم و همه را متهم می‌کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها