رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483520

ورنر: خوشحالم که مورد توجه لیورپول هستم

ساعت24-مهاجم لایپزیگ احساس افتخار می کند که مورد توجه لیورپول قرار گرفته است. او تیمش را شایسته پیروزی برابر تاتنهام دانست.

به نقل از اسکای اسپورت، تیمو ورنر در دیدار برابر تاتنهام توانست تک گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا لایپزیگ یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد.

او بعد از بازی گفت: خوشحالیم که در این دیدار به پیروزی دست پیدا کردیم. به نظرم شایسته پیروزی هم بودیم. هنوز دیدار برگشت باقی مانده است.

رسانه های انگلیسی و آلمانی نوشتند که ورنر مورد توجه لیورپول قرار گرفته است.

او اینگونه واکنش نشان داد: لیورپول در شرایط کنونی بهترین تیم جهان است. وقتی چنین باشگاهی شما را می خواهد قطعا خوشحال کننده خواهد بود. در لیورپول بازیکنان بزرگی بازی می‌کنند.

ورنر در پایان گفت: برای بازی کردن در تیم بزرگی مثل لیورپول باید سطح خودم را بسیار بالاتر برم چرا که بازی کردن در این تیم اصلا آسان نیست.

ورنر با گلزنی در دیدار برابر تاتنهام با لایپزیگ تاریخ ساز شد چرا که تنها بازیکنی در تاریخ این باشگاه آلمانی است که توانسته در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند.

جالب اینکه ورنر ۷ گل با پیراهن لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است که هر ۷ گل خارج از خانه بوده اند که این هم یک رکورد برای او است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها