رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483523

ناگلزمن: در برگشت هم تاتنهام را شکست می دهیم

ساعت24-سرمربی جوان لایپزیگ از پیروزی برابر تاتنهام خوشحال است و تاکید کرد که تیم مورینیو را در بازی برگشت هم شکست خواهند داد.

به نقل از اسکای اسپورت، لایپزیگ در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و توانست با یک گل تاتنهام را در لندن شکست دهد.

جولیان ناگلزمن سرمربی جوان لایپزیگ بعد از بازی گفت:تاتنهام ورزشگاه زیبایی دارد. در ۱۰ دقیقه نخست جو بسیار سنگین بود. برای من بسیار خوشحال کننده بود که جزئی از این بازی بودیم. بسیار خوشحالم که پیروز شدیم.

او ادامه داد: بسته نگه ماندن دروازه همیشه اتفاق خوبی است. همیشه می خواهیم که از همان ابتدا بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهیم. در نیمه نخست از همان ابتدا حمله کردیم و می توانستیم به گل برسیم.

ناگلزمن با حضور در دیدار برابر تاتنهام یک رکورد را به نام خود به ثبت رساند. او با ۳۲ سال سن جوان ترین مربی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا در مرحله حذفی شد.

او ادامه داد: در نیمه دوم بیشتر به ضد حملات روی آوردیم. طبیعی است که وقتی گل می زنید آن هم در خانه حریف به بازی دفاعی روی آورید در بازی برگشت هم هجومی بازی خواهیم کرد. به شما قول می دهد که بازهم هدف ما پیروزی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها