رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483529

اقدامات مترو و اتوبوسرانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

ساعت 24 -شرکت واحد اتوبوسرانی و شرکت بهره برداری مترو اقدامات خود را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعلام کردند.

style="text-align:justify">محمود ترفع مدیر عامل شرکت واحد در این رابطه اعلام کرد: مواد ضدعفونی‌کننده برای این منظور تهیه شده و همه سطح داخلی اتوبوس اعم از صندلی، میله و

دستگیره‌ها از امشب و هر شبانه‌روز یکبار ضدعفونی می‌شوند.
وی با اشاره به فعالیت ۶ هزار اتوبوس بخش خصوصی و شرکت واحد در پایتخت، گفت: اقدامات ضدعفونی‌کننده صرفاً پیشگیرانه است و خوشبختانه ابتلاء به کرونا در تهران نداشته‌ایم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: فراخوان راننده‌ها جهت ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها انجام گرفته و از امشب که اتوبوس‌ها در توقفگاه‌ها منتقل می‌شوند، ضدعفونی کردن آنها انجام می‌گیرد.
همچنین فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو نیز با اشاره به استفاده انبوه از ایستگاه‌های مترو گفت: مترو تهران فرآیند پیشگیری از شیوع کرونا ویروس را در دستور کار خود قرار داده و ضد عفونی کردن محیط را انجام خواهد داد.
وی با بیان اینکه یکی از مصوبات جلسه صبح امروز شهرداری در خصوص پیشگیری از شیوع این ویروس، ضد عفونی کردن مترو و اتوبوس بوده است، گفت: تمام تلاش خود را برای مقابله با شیوع این ویروس انجام خواهیم داد.
او در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر پاکسازی ایستگاه مترو شوش، گفت: صبح امروز یک مورد مسافر بیمار در این ایستگاه مشاهده شد که بلافاصله با حضور تکنسین‌های اورژانس مسافر به بیمارستان منتقل شد و پس از آن اقدامات لازم در راستای پیشگیری در ایستگاه انجام شد که برای مدتی این ایستگاه از چرخه فعالیت خارج شد و اکنون فعال است.
مهر
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها