رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 483553

از یک تعمیرگاه موبایل چه انتظاری داشته باشیم؟

رپورتاژ تبلیغی / ال سی دی شکسته یا علائم هشدار خراب بودن باتری موبایل تلخ ترین صحنه هایی است که در هنگام داشتن گوشی هوشمند احتمالاً با آنها مواجه می‌شوید و به خاطر آن به دنبال تعمیرگاه موبایل می گردید.

h1 dir="RTL" style="text-align:right">

حالا خراب شدن موبایل به یک طرف ، پیدا کردن یک تعمیرگاه خوب و مناسب تبدیل به چالشی می شود که احتمالاً چند روزی دنبال آن می‌گردید. در نهایت هم مجبور می شوید که گوشی موبایل خود را به یکی از تعمیرگاه های سر محل خود بسپارید.

ولی صبر کنید تا در این مطلب به عنوان یک گروه با تجربه در این زمینه ویژگی های یک تعمیرگاه موبایل را به شما بگوییم و در انتهای آن یکی از بهترین مراکز تعمیر گوشی موبایل در ایران را به شما معرفی کنیم.

تسلط کامل به انواع گوشی موبایل هوشمند از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری

این ساده‌ترین انتظاری است که شما می‌توانید از یک تعمیرگاه موبایل داشته باشید و اتفاقاً حق قانونی و قطعی شماست که در مورد این زمینه کاملاً تحقیق کنید. در هر صورت شما ممکن است یک گوشی هوشمند هواوی داشته باشید یا بخواهید آخرین مدل گوشی آیفون خود را به این تعمیرگاه بسپارید. در کمترین حالت ممکن انتظار دارید که شخص تعمیرکار به خوبی همه این گوشی ها را از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری بشناسد و در تشخیص عیب دستگاه با مهارت عمل کند.

برخورداری از قطعات کافی و استاندارد

ممکن است شما به خاطر تعویض ال سی دی موبایل خود به یک تعمیرگاه مراجعه کنید و متوجه شوید که بلافاصله با یک فروشگاه دیگر تماس میگیرد. این یعنی خود او توانایی تامین قطعه مناسب را ندارد و مجبور است که از سایر فروشگاه ها این قطعات را تعیین کند. شما می توانید به عنوان یک معیار در تشخیص تعمیرگاه موبایل به توانایی آنها در تامین قطعات مختلف توجه کنید و مطمئن شوید که او توانایی انجام به تعمیر مورد نظر شما را دارد.

تشخیص ایراد و توضیح کامل علاوه بر هزینه تعمیر

قیمت گوشی های هوشمند به شکلی است که معمولاً هزینه تعمیر آنها هم بالاست و این برای صاحب گوشی نگران کننده است. به همین دلیل انتظار دارند که تعمیرگاه موبایل بلافاصله قیمت تمام شده تعمیرات را در اختیار آنها قرار دهند و به آنها بگویند که این هزینه بابت چه چیزی دریافت می‌شود. بنابراین طبیعی است که شما به عنوان صاحب گوشی در مرحله اول از مشکلات گوشی هوشمند خود مطمئن شوید و سپس در مورد برآورد هزینه آن هم اطلاع کسب کنید.

انجام خدمات متنوع

دلیل مراجعه شما به تعمیرگاه موبایل ممکن است تعویض ال سی دی شکسته موبایل باشد یا به فکر تعویض باتری موبایل باشید. حتی این احتمال وجود دارد که رطوبت وارد یکی از سوکت های گوشی شده و عملکرد آن را مختل کند. در حوزه نرم‌افزاری هم ممکن است کد ورود به گوشی هوشمند خود را فراموش کرده باشید یا حتی گوشی شما به یک ویروس آلوده شده باشد. بنابراین حق طبیعی شماست که این تعمیرگاه توانایی انجام خدمات مختلف را داشته باشد و به شما بگوید که قرار است چه کاری انجام دهد.

موبایل سلام چگونه کار میکند؟

در ابتدای همین مطلب قول داده بودم که یک گزینه ایده‌آل را به عنوان تعمیرگاه موبایل به شما معرفی کنم. موبایل سلام یکی از وب سایت های فعال در حوزه تعمیر آنلاین گوشی‌های هوشمند است که در زمینه ارائه خدمات تعمیر دستگاه های معیوب به صورت غیرحضوری فعالیت می‌کند. در این وبسایت شما نیازی به خروج از منزل یا گشتن به دنبال تعمیرگاه موبایل نیست و فقط کافی است که وارد سایت شده و در قسمت ثبت درخواست تعمیر ، درخواست تعمیر دستگاه معیوب خود را ثبت کنید.

احتمالاً این سوال برای شما پیش آمده که چرا موبایل سلام را پیشنهاد می دهم . اگر از بحث ثبت درخواست آنلاین این وبسایت چشم پوشی کنیم ، ویژگی های زیر را دارند:

· امکان دسترسی به قطعات اصلی را برای شما فراهم می کنند

· زمان تعمیرات و هزینه تعمیر گوشی موبایل را به صورت آنلاین اعلام می‌کنند

· از تعمیرکاران حرفه ای تشکیل شده اند

· قیمت آنها منصفانه است و قابل مقایسه با بازار

· خود آنها وارد کننده مستقیم و قطعات موبایل هستند

· برای خدمات خود گارانتی دوماهه درنظر گرفته اند

· پنل آنها برای کاربر بسیار راحت بوده و ثبت درخواست آنلاین چندان پیچیده نیست.

حالا توصیه می کنم که برای یکبار هم شده از وبسایت موبایل سلام دیدن کنید و خدمات آنها را به عنوان یک تعمیرگاه موبایل آنلاین ببینید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها