رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 484493

ثبت اولین مورد فوتی ویروس کرونا در فرانسه

ساعت24-مقام‌های فرانسه اعلام کردند، یک زن ۶۰ ساله فرانسوی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد تا اولین مورد فوتی بر اثر این ویروس در فرانسه ثبت شود.

در ادامه اطلاع‌رسانی‌ کشورهای مختلف درباره وضعیت شیوع ویروس کرونا، مقام‌های فرانسه از مرگ یک زن فرانسوی و ابتلای ۱۷ نفر به این ویروس خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، اولین مورد فوتی از فرانسوی‌ها بر اثر ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است.

«جروم سالومون» یکی از مقام‌های ارشد وزارت بهداشت فرانسه به رسانه‌ها خبر داد، زن ۶۰ ساله فرانسوی مبتلا به ویروس کرونا سه شنبه شب (دیشب) در بیمارستان «پیتی سالپتریه ره» پاریس جان خود را از دست داد.

بنا بر گفته مقام‌های فرانسوی، تاکنون ۱۷ نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

پیش از این مرگ یک گردشگر چینی مبتلا به کرونا در فرانسه توسط «اگنس بوزین» وزیر بهداشت این کشور در تاریخ ۲۶ بهمن اعلام شده بود. این گردشگر ۱۶ ژانویه (۲۶ دی)وارد فرانسه شده بود (جزئیات بیشتر).

اعلام فوت یک فرانسوی مبتلا به کرونا ساعاتی بعد از اطلاع رسانی «کمیسیون ملی بهداشت» چین درباره وضعیت کرونا در این کشور انجام شد. طبق اعلام این نهاد دولتی، تعداد کل مبتلایان به این ویروس در چین به ۷۸۰۶۴ نفر و تعداد تلفات به ۲۷۱۵ نفر رسید.

ویروس‌های کرونا (یا کروناویروس‌ها) خانواده‌ای از ویروس‌ها هستند که بیماری‌های مربوط به دستگاه تنفسی از سرماخوردگی معمولی گرفته تا برونشیت و عفونت مجاری تنفسی را منجر می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها