رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488251

نه به تک بازی در لیگ قهرمانان اروپا

ساعت24-تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا حاضر نیستند در مراحل حذفی تک بازی انجام دهند.

به نقل از موندو دپورتیوو، باشگاه‌های بزرگ اروپایی که در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا حضور دارند موضعشان در رابطه با ادامه برگزاری مرحله حذفی این رقابت‌ها کاملا مشخص است. از یک طرف می‌خواهند به هر نحوی شده بازی‌های این فصل به پایان برسد حتی اگر تا سپتامبر طول بکشد.

نباید فراموش کرد که یوفا ابتدا فینال لیگ قهرمانان را تا بیست و هفتم ژوئن به تعویق انداخت اما دوشنبه شب در یک بیانیه اعلام کرد که با توجه به فراگیری ویروس کرونا در اروپا دیدارهای نهایی این بازی‌ها و لیگ اروپا دوباره به تعویق می‌افتد. این بار تاریخی اعلام نکرد.

باشگاه‌ها همچنین می‌خواهند مرحله حذفی مانند سابق برگزار شود و در دو دیدار رفت و برگشت انجام شود. به همین خاطر یوفا دیگر نمی‌تواند برای تک بازی در مرحله حذفی برنامه ریزی کند یا نیمه نهایی و فینال را در کشور ترکیه با انجام سه بازی برگزار کند.

تیم‌های بزرگ اروپایی در جلسه‌ای که جمعه گذشته برگزار شد اعلام کردند بازی‌های کمی برای انجام باقی مانده است. تنها چهار دیدار از یک هشتم نهایی، هشت دیدار از یک چهارم نهایی، چهار بازی از نیمه نهایی و فینال استانبول باقی مانده است. به همین خاطر نیاز به زمان آزاد زیادی ندارند. همچنین باشگاه‌ها می‌خواهند دو هفته پیش فصل داشته باشند پس از اینکه ویروس کرونا اجازه دهد همه چیز به روال عادی برگردد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها