رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488303

سخت‌گیریهای ضدکرونایی جدید از زبان وزیر کشور: پارک‌ها و فروشگاه‌های بزرگ تعطیل میشوند /ورودی و خروجی شهرها با جدیت بیشتری کنترل خواهد شد

ساعت24-وزیر کشور گفت: قرار است مراکز مهم و پرتجمع نظیر بوستان‌ها و پارک‌ها و فروشگاه‌های بزرگ تعطیل شوند، البته فروشگاه‌هایی که مایحتاج عمومی مردم را ارائه خواهند داد به فعالیت خود ادامه می دهند.

بلوارشهیدروحانیتوسطوزیرکشورافتتاحشد.jpg
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در حاشیه جلسه دولت، گفت: امروز درباره برخی محدودیت‌های تردد مردم در هیئت دولت موضوعی مطرح شد و رئیس‌جمهور درباره اجرای این پیشنهاد دستورات لازم را صادر کردند که البته اساس طرح بر مشارکت مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه قرار است مراکز مهم و پرتجمع در شهرها نظیر بوستان‌ها و پارک‌ها و همچنین فروشگاه‌های بزرگ تعطیل شوند، اظهار داشت: البته فروشگاه‌هایی که مایحتاج عمومی مردم را ارائه خواهند داد به فعالیت خود ادامه می دهند.

اهم اظهارات وی را در ادامه بخوانید؛

* مردم باید سفرهای خود را مدیریت کنند تا تراکم ورود به مبدأشان به روزهای آخر موکول نشود که مشکل ترافیکی به وجود بیاید.

* ورودی و خروجی شهرها با جدیت بیشتری کنترل خواهد شد، لذا از مردم می‌خواهیم که از فردا یا پس‌فردا که طرح مذکور اجرایی خواهد شد با مسئولان همکاری بیشتری کنند، همچنین از آنها می‌خواهیم مشارکت داوطلبانه‌ای برای موفق بودن این طرح داشته باشند.

* طول دوره بیماری و میزان خسارت جانی آن بستگی به همکاری مردم با مسئولان دارد، محدودیت دارویی و تجهیزات در کشور نداریم، اما با این حال باید مردم برای کوتاه شدن دوره بیماری با ما همکاری بیشتری کنند.

* مردم باید بدانند که خسارت اقتصادی این ویروس زیاد است که تأثیرات آن هم در اقتصاد کلان است و هم در اقتصاد خرد، اکنون خیلی از مشاغل تعطیل شده و این موضوع در اقتصاد کلان موثر خواهد بود از این رو امیدواریم با مشارکت خوب مردم، طول دوره بیماری کمتر شود.

* اگر تمردی از مقررات و وظایف قانونی در طول اجرای طرح به وجود آید، مجبور خواهیم بود از محدودیت‌ها و سخت‌گیری‌های قانونی در نظر گرفته شده استفاده کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها