رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488336

اتفاقی جدید در حوزه آموزش زبان انگلیسی

رپورتاژ تبلیغی / چرا باید اکثر دانش آموزان، دانشجویان و حتی فارق التحصیلان دانشگاه ها پس از سال‌ها تحصیل همچنان در برزخ چه کنم از فقر زبان انگلیسی در رنج باشند؟ این سوالی بود تلخ اما سازنده که ما را بران داشت تا با تمام توان خود این مشکل را یک بار برای همیشه از میان برداریم. مریت آمد تا نویدی باشد برای یادگیری زبان انگلیسی به صورتی آسان درست و از همه مهمتر در زمانی بسیار کوتاه.

dir="RTL" style="text-align:justify">یکبار دیگر اندیشه ها و دستان توانمند مردان و زنان ایرانی توانست محصولی را به علاقه مندان آموزش زبان انگلیسی عرضه کند که شگفتی همگان را برانگیخت. مجموعه ی کاملا حرفه ای آموزش زبان انگلیسی که شامل هشت جلد کتاب و سامانه خود آموز به همراه تیم پشتیبانی علمی آموزشی و فنی برای اولین بار در کشور و به همت دانش سرای آریانپور تولید و عرضه گردید.

مریت مجموعه ای است علمی آموزشی برای فراگیری زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا عالی که شامل 8 جلد کتاب و سامانه بسیار کارآمد به همراه پشتیبانی حرفه ای 24 ساعته که در دانش سرای آریانپور تولید و عرضه گردیده است. محتوای مریت بر طربق استاندار های آموزشی روز دنیا و در راستای فرهنگ و نیاز مردم شریف ایران تهیه شده است. این محتوا با اجتناب از موارد غیر ضروری و کم کاربرد دقیقا آن مقدار از زبان انگلیسی را به مخاطب می آموزد

مریت آمد تا دانش آموزان، دانشجویان و سایر مردم عزیز کشورمان دیگر از ضعف و نقصان منابع آموزشی و کتاب های افست شده غربی رهایی یافته و زبان انگلیسی را در محیطی شاداب و کاملا علمی و مطابق با استاندارد های روز دنیا و فرهنگ ایرانی اسلامی فرابگیرند. عزم خود را جذم کنید و تیم 50 نفره علمی، آموزشی، فنی مریت را به خانه های خود ببرید.

محتوای آموزشی:

· استاد آریانپور مدرس زبان انگلیسی با بیش از 30 سال سابقه تدریس، تألیف، ترجمه و مدیریت آموزشگاهی، نویسنده کتاب های آموزشی مریت بوده و با تیمی از اساتید دانشگاهی ایرانی و خارجی، مجموعه مریت را تولید نموده اند.

· مریت یک دوره آموزش زبان انگلیسی مشتمل بر هشت کتاب اصلی (1A-4B) در چهار سطح می‌باشد که ویژه نوجوانان و جوانان طراحی شده است تا ایشان را برای تعاملی درست با افراد انگلیسی زبان در سرتاسر جهان آماده سازد. موقعیت های نظیر سفر، آموزش، تجارت و دنیای اینترنت.

· هر کتاب همراه با آموزش مجازی خود آموز و همچنین در آینده نزدیک اپلیکیشن می باشد.

· این دوره که برای اولین بار در ایران تولید و ارائه گردیده است بر پایه رویکردی ارتباطی (COMMUNICATIVE) است که نیازهای زبان آموزان را در چهار مهارت اصلی یادگیری زبان (خواندن، شنیدن، مکالمه و نوشتن) با نگاهی ویژه به گسترش واژگان و گرامر به اندازه کافی پوشش داده است.

· گروه علمی آموزشی دانش سرای آریانپور نظارت کامل به روند آموزش مخاطبان خواهند داشت.

· در سال پیش رو دوره های پیشرفته تری نظیر TOEFL ، IELTS ، TTC ، فیلم و اصطلاحات، ریشه شناسی به صورت آموزش مجازی و حضوری ارائه خواهد شد.

ویژگی های مریت:

· مهمترین ویژگی مریت که آن را از سایر سامانه های آموزشی متمایز می سازد امکان بهره وری همزمان از سامانه آموزشی خود آموز و کتاب است که مکمل یکدیگرند. این مزیت می تواند توسط مؤسسات آموزشی و اساتید محترم زبان به ویژه در مدارس جذابیت و کارامدی قابل توجهی را بوجود آورد.

· محتوای آموزشی مریت نه تنها مورد تأیید کارشناسان و اساتید به نام ایرانی و خارجی قرار گرفته است بلکه طبق قرارداد منعقد شده، از آن برای تألیف کتاب‌های جدید آموزش و پرورش، مقطع متوسطه اول و دوم (هفتم تا دوازدهم) اقتباس گردیده است. همچنین طبق توافق نامه انجام شده از سال 1399 کتاب های مریت جزء محتوای رسمی آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد اسلامی قرار خواهد گرفت.

· برخلاف برخی از منابع و سیستم های آموزشی که با بی نظمی و پراکنده گویی زبان آموزان را دچار هراس و نا امیدی از یادگیری زبان می کنند، مریت با روندی منظم و روش یادگیری از آسان به مشکل و رسیدن از دانسته ها به نادانسته ها، شوق و بازده یادگیری را مضاعف می کند.

· تیم علمی آموزشی دانش سرای آریانپور افتخار آن را دارد که محتوای مریت برگرفته از تجربیات، دانش و ابتکارات شخصی بوده و از هیچ منبع و یا نمونه خارجی کپی برداری نشده و در نوع خود برای اولین بار در کنار آموزش زبان مطابق با استانداردهای جهانی به ارزش های فرهنگی ایرانی اسلامی نیز پرداخته است.

هدف ما این است تا مخاطبان بتوانند به صورت کاملاً کاربردی و در کمترین زمان ممکن زبان انگلیسی را بخوانند، بنویسند، درک کنند و صحبت کنند. محتوایی که پیش روست، اولین دوره‌ای است که بر اساس سرفصل‌های استانداردهای آموزشی اروپا (CEFR) تهیه و تولید گردیده است.

مریت به دنبال ترویج آموزه های بی نظیر اسلامی و قرآنی در کنار فرهنگ ستودنی ایرانی و ارزش های اجتماعی آن است. موضوعات و مفاهیم اکثرا الهام گرفته از ادبیات، تاریخ، فرهنگ و هنر غنی ایرانی می باشند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها