رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488346

ظرفیت شرکتهای صنعتی در خدمت تامین ارزاق مردم سیل‌زده

ساعت24-وزیرصمت رحمانی در دستوری از سازمان‌های صمت استانی، شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی بزرگ در استان‌های سیل زده خواست تا امکانات خود را برای کمک به مردم مناطق سیل زده اختصاص دهند.

به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی تاکید کرد: خسارت وارده به واحدهای تولیدی برآورد و سریع گزارش شود و تشکل‌های کشوری در عمل به مسئولیت اجتماعی و کمک به سیل زدگان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به وقوع سیل در برخی شهرها و روستاهای استان‌های جنوبی کشور و خسارت به هموطنان عزیز و واحدهای صنعتی و تولیدی انتظار است تمام تلاش و مساعی خود را برای تهیه ارزاق و نیازهای عمومی مردم سیل زده به کار گرفته و با تخصیص امکانات لازم و گزارش نیازمندی‌ها به ستاد مرکزی، خسارت وارده به واحدهای تولیدی در اسرع وقت اعلام گردد.

وزیر صمت همچنین اضافه کرده است که سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های یاد شده موظفند ضمن عمل به موارد فوق، نسبت به همکاری همه جانبه با اصناف و مساعدت‌های حداکثری در حمایت از واحدهای تولیدی خسارت دیده را مد نظر قرار دهند.

وی از تشکل‌های مرتبط اعم از اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و خانه صنعت، معدن و تجارت و همچنین واحدهای تولیدی نیز خواست تا در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خویش و به نمایش گذاشتن روح نوع دوستی، مردم سیل زده را یاری کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها