رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488519

ارتباط پیچیده آزمون و استراماچونی در راه سریآ

ساعت24-استراماچونی در مصاحبه اخیر خود از تماس مدیر برنامه سردار آزمون برای حضور او در یک تیم ایتالیایی خبر داده بود.

چندی قبل شایعه حضور سردار آزمون در تیم مطرح ناپولی ایتالیا منتشر شد، اما این انتقال به سرانجام نرسید، تا اینکه پس از مدت‌ها، آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال خبر داد تماسی از سوی مدیربرنامه‌های سردار دریافت کرده است.

اینکه مربی ایتالیایی چه کاری می‌تواند برای حضور سردار در ایتالیا انجام دهد دقیقاً مشخص نیست، چون خود استراماچونی ماه‌ها است که بیکار بوده و دنبال رسیدن به نیمکت یکی از تیم‌های سری‌آ است، اما شنیدیم این تماس در هفته‌های اخیر انجام شده و ارتباطی به ماه‌های قبل ندارد.

به گفته یک منبع آگاه در این زمینه، قصد سردار برای حضور در لیگ ایتالیا جدی‌تر از قبل به نظر می‌رسد و از این‌رو از طریق مدیربرنامه‌هایش با سرمربی ایتالیایی و پیشین استقلال که شناخت خوبی از فوتبال ایران و فوتبال ایتالیا دارد، تماس گرفته است.
از طرفی دیگر، فراموش نکنید که چندی قبل بحث حضور استراماچونی در تیم کالیاری ایتالیا مطرح شده بود که البته این انتقال هم انجام نشد، اما چند هفته پس از آن، شایعاتی مبنی بر مذاکرات نافرجام باشگاه کالیاری با آزمون هم بر سر زبان‌ها افتاد.

شاید این دو موضوع، ارتباطی با یکدیگر داشته باشند. به معنای دیگر، استراماچونی برای قبول هدایت کالیاری، به فکر انتقال سردار از لیگ روسیه به سری‌آ هم بود که فعلا همه چیز منتفی شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها