رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488614

بازار گل محلاتی تعطیل است

ساعت24-شهردار منطقه ۱۴ تهران اعلام کرد: بازار گل شهید محلاتی پس از ابلاغ دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مراکز پرتجمع و پرتراکم جهت قطع زنجیره انسانی و مقابله با شیوع ویروس کرونا، از چهارم فروردین ۱۳۹۹ تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

رضا عباسی در این باره گفت: اعلام تعطیلی بازار گل شهید محلاتی که از مراکز پرتراکم و پرتردد منطقه و دارای ریسک بالای انتقال و ابتلاست، از طریق اطلاع رسانی محیطی و نیز فضای مجازی به سمع و نظر شهروندان رسیده است.

وی افزود: جهت بالا بردن سطح بهداشت منطقه عملیات ضد عفونی معابر پیرامون بازار گل کماکان ادامه خواهد داشت.

عباسی ادامه داد: تعطیلی این بازار گل در راستای حفظ سلامتی شهروندان و درخواست‌های متعدد آنان و نیز ابلاغ دستورالعمل تعطیلی مراکز پرتردد توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شده و تا زمان ریشه کنی ویروس و عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهر نوشت؛ بازار گل محلاتی تهران که در بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم واقع شده، یکی از شناخته شده ترین و بزرگترین بازارهای گل کلان شهر تهران به شمار می رود. در این بازار که در سال ۱۳۷۵ در زمینی به مساحت ۱۰هزار متر مربع ساخته شده، علاوه بر گل و گیاه؛ خاک، بذر٬ درخت، کود، درختچه،انواع لوازم باغبانی و گلدان نیز به فروش می رسد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها