رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 488748

۱۲ نفر از زندانیان متواری سقز به زندان بازگردانده شدند

ساعت24- دادستان عمومی و انقلاب استان کردستان با اشاره به فرار ۷۴ زندانی از زندان سقز اعلام کرد که در تازه‌ترین آمار ۱۰ نفز از فراریان دستگیر و دو نفر نیز خود را تسلیم کرده‌اند.

محمد جباری با اشاره به بازگشت ١۲ نفر از زندانی‌های فراری زندان سقز اظهار کرد: ١۰ نفر از زندانی‌ها توسط نیروهای نظامی بازداشت شده اند و دو نفر نیز خود را تحویل مراجع داده‌اند.

وی افزود: افرادی که با رغبت خود را تحویل دهند مشمول ارفاق قانونی می‌شوند و شامل تخفیفات قانونی درخصوص جرم اصلی نیز می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کردستان تصریح کرد: افرادی که دستگیر می‌شوند مجازات جرم جدید خود را متحمل می‌شوند و در خصوص جرم اصلی نیز مشمول هیچ تخفیف قانونی نخواهند شد.

وی با رد شایعه داعشی بودن تعدادی از زندانیان فراری عنوان کرد: هیچ کدام از ۷۴ نفری که از زندان سقز فرار کرده‌اند زندانی امنیتی نبوده‌اند.

جباری ادامه داد: تیم‌های نظامی با مشارکت اداره اطلاعات، پلیس و سپاه تشکیل شده و شاهد بودیم که کمتر از ۲۴ ساعت ١۰ نفر از زندانیان دستگیر شده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: صلاح زندانیان و خانواده‌های آن‌ها در این است که در زودترین زمان ممکن خود را تحویل مراجع قانونی دهند تا مشکلات‌ آن‌ها مضاعف نشود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها