رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489577

حجم تردد خودروها در تربت‌حیدریه کاهش یافت

ساعت24 - معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه از کاهش ۶۶ درصدی حجم تردد خودروها طی نیمه نخست فروردین ماه جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در جاده‌های ارتباطی این شهرستان خبر داد.

تردد خودرو
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه از کاهش ۶۶ درصدی حجم تردد خودروها طی نیمه نخست فروردین ماه جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در جاده‌های ارتباطی این شهرستان خبر داد.

علی رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت این امر را اعمال برخی محدودیت‌ها در راستای کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و تعامل و همکاری بیش از پیش مردم و خودداری آنان از حضور در مراکز شلوغ و پر جمعیت عنوان کرد.

وی از کاهش ۶۰ درصدی مصرف بنزین از ۹ تا ۱۵ فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در تربت‌حیدریه خبرداد و گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد خودرو در روزهای پایانی تعطیلات نوروز، ۱۲ دستگاه خودرو توقیف و ۷۲ راننده متخلف هر یک پنج میلیون ریال جریمه شدند.

او اظهار داشت: در جنگ با ویروس کرونا، امن‌ترین و بهترین پناهگاه، خانه است و در صورت بی توجهی مردم و رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی، تمام اقدام‌ها و تلاش‌های نیروهای حوزه بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا بی نتیجه‌ خواهد بود.

فرماندار ویژه تربت‌حیدریه، اعمال برخی ممنوعیت ها و محدودیت‌ها را در راستای مقابله با ویروس کرونا در جهت حفظ سلامت مردم عنوان کرد و افزود: انتظار از مردم این است که تا ریشه‌کنی این بیماری، با مسوولان همکاری لازم را داشته باشند.

رستمی ادامه داد: اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اقدامی ارزشمند در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کروناست و مردم باید با رعایت این اصول، علاوه بر قدردانی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان بخش بهداشت و سلامت، به فکر حفط سلامتی خود و دیگر اعضای خانواده باشند.

وی اضافه کرد: بهترین راهکار برای قدردانی از ایثارگری‌های بخش بهداشت و درمان، رعایت نکات بهداشتی و توجه به اصل "در خانه ماندن" است و تنها با تحقق این مهم شاهد ریشه‌کنی بیماری کرونا در منطقه خواهیم بود.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها