رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489579

۶۵ واحد صنفی متخلف در زابل پلمب شد

ساعت24 -فرمانده انتظامی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: ۶۵ واحد صنفی متخلف در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان پلمب شدند.

پلمپ
فرمانده انتظامی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: ۶۵ واحد صنفی متخلف در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در این شهرستان پلمب شدند.

سرهنگ احمد ثمره حسینی روز دوشنبه در این‌باره اظهار داشت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی به صورت تلفیقی با ادارات صنعت، معدن و تجارت، اصناف و شبکه بهداشت و درمان در سطح شهرستان زابل اجرا شد.

وی گفت: علی رغم اطلاع رسانی‌ها و تذکرات قبلی به واحدهای صنفی مبنی بر پیروی از طرح فاصله گذاری اجتماعی، تعداد ۶۵ واحد صنفی متخلف به دلیل بی‌توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادر شده طی ۲۴ ساعت گذشته در زابل پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی زابل بیان کرد: تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا ادامه دارد و از عموم شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها