رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489724

خیرین کردستان ۱۵ هزار بسته حمایتی توزیع کردند

ساعت24 - استاندار کردستان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی مسوولیت همه آحاد جامعه خطیر است گفت: خیرین این استان ۱۵ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس کرونا توزیع کرده‌اند.

سبدکالا
استاندار کردستان با اشاره به اینکه در شرایط فعلی مسوولیت همه آحاد جامعه خطیر است گفت: خیرین این استان ۱۵ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس کرونا توزیع کرده‌اند.

بهمن مرادنیا شامگاه دوشنبه در جمع نمایندگان انجمن‌های خیریه استان اظهار داشت: شرایط ناشی از شیوع کرونا ویژه و مسوولیت دولت و خیرین در قبال جامعه را در این شرایط خطیر و سنگین است.

وی افزود: دولت وعده‌هایی برای حمایت از افراد فاقد شغل و شاغلین مشاغل آسیب دیده که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند داده که قطعا اجرا خواهد شد اما شاید طول بکشد از این رو لذا لازم است خودمان به فوریت زمینه کمک به افراد نیازمند فراهم کنیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: در این راستا تعدادی از خیرین داخل و خارج ۱۵ هزار بسته حمایتی را در بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرده‌اند و علاوه بر آن کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی هم اقداماتی برای کمک به افراد تحت پوشش خود انجام داده‌اند.

مرادنیا از خیرین خواست برای تهیه بسته‌های حمایتی ویژه آسیب دیدگان شیوع کرونا بویژه دستفروشان و کارگران فصلی کمک کنند.

وی تلاش انجمن‎های خیریه برای تهیه و جمع آوری بانک اطلاعاتی نیازمندان استان را اقدامی ستودنی اعلام کرد و یادآور شد: با وجود این بانک، حمایت از نیازمندانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند تسریع می‌شود.

کرونا، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه های انتقال آن عطسه و سرفه و دست دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می کنند علاوه بر پرهیز از دست دادن و روبوسی و عدم حضور در مراکز عمومی، به هنگام عطسه حتما جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.

منبع:ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها